• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΑΝΟΣ' | 12 Απριλίου 2011, 17:06

    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Α)ΠΩΣ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΙΑΙΑ ΑΡΧΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ Β)ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΧΩΜΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ "ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ" ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ Η ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΓΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Γ)ΤΩΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟΥ ΤΗΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΔΕΙΩΝ Δ)ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΣΕ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ε)ΤΟΥ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Ε)ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ Ζ)ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΚΑΔΩΝ ΑΛΛΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ(ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ).....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΚΡΥΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ, ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ Η ΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΣΗΣΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΟΛΙΚΩΝ Η ΜΕΡΙΚΩΝ ΑΝΤΙ ΤΩΝ 30 ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟΥ 2010-2011 ΤΩΝ 150 ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2011. ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ