• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος' | 13 Απριλίου 2011, 08:22

    Έχω την αίσθηση ότι μεγαλύτερη σημασία έχει ποιοι θα επιλεγούν ως διευθυντές και υποδιευθυντές των σχολικών μονάδων και όχι μόνο ο αριθμός και το είδος των αρμοδιοτήτων που θα τους εκχωρηθούν. Σαφώς και πρέπει οι σχολικές μονάδες να είναι πιο ευέλικτες (όχι αφημένες στη τύχη τους),δημιουργικές, ανοιχτές στην κοινωνία και να λειτουργούν ως κύτταρα πολιτισμού που θα παρέχουν Παιδεία. Πώς όμως θα γίνει αυτό; Αρκούν πτυχία (πολλάκις αγορασμένα); Αρκεί η διοικητική εμπειρία που έχει αποκτηθεί από τους νυν διευθυντές. Μήπως θα πρέπει να αξιολογηθεί η ποιότητα των πτυχίων (δηλαδή πόσα από αυτά έχουν μετουσιωθεί σε έργο μέσα στην τάξη και ποια παρέμεινα απλώς ως μόρια; Μήπως θα πρέπει να αξιολογηθεί η θητεία των νυν στελεχών και μετά να οικειοποιηθούν τα μόρια που αντιστοιχούν; Πιστεύω πως ακόμη και η κακή αξιολόγηση είναι πολύ καλύτερη από την καθόλου αξιολόγηση. Αξιολόγηση λοιπόν πτυχίων, διοικητικής εμπειρίας και βιογραφικού σημειώματος. Μόνον έτσι θα διασφαλιστεί ότι όσες αρμοδιότητες κρίνετα ότι πρέπει να παραχωρηθούν στους διευθυντές και υποδιευθυντές θα τύχουν χρηστής διαχείρισης.