• Σχόλιο του χρήστη 'Αλχασίδης Νίκος' | 13 Απριλίου 2011, 09:38

    Εφόσον το εκπαιδευτικό και διδακτικό έργο είναι ενιαίο, έτσι και η επιμόρφωση και καθοδήγηση οφείλει να είναι ενιαία. Πρέπει όμως να γίνει μία σημαντική σειρά βημάτων. Αρχικά να λαμβάνονται υπόψη οι πραγματικές ανάγκες των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις ανάγκες των μαθητών και να γίνεται μία αρχική επιμόρφωση. Παράλληλα με την επιμόρφωση να γίνεται και η εφαρμογή των όσων διδάχθηκαν σε επίπεδο τάξης. Να γίνεται συλλογή στοιχείων, ώστε οι επιμορφωτές να σχεδιάζουν ένα δεύτερο στάδιο επιμόρφωσης και αφού λάβουν υπόψη τους τα σχόλια των επιμορφούμενων για την καταλληλότητα των μεθόδων και υλικών και να σχεδιάζεται έτσι το επόμενο στάδιο της επιμόρφωσης με στόχο τη διαρκή βελτίωση του διδακτικού/εκπαιδευτικού έργου. Παράλληλα με την επιμόρφωση πρέπει να διεξάγεταιεκπαιδευτική έρευνα η οποία θα δίνειτα πορίσματα της στους εκπαιδευτικούς ώστε να έχουν μία γενικότερη εικόνα των αποτελεσμάτων της επιμόρφωσης σε τοπικό ή εθνικό επίπεδο.