• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Βεκρή' | 13 Απριλίου 2011, 22:29

    Επισκέψεις με τα παιδιά σε εκπαιδευτικούς και επαγγελματικούς χώρους, προσκλήσεις ειδικών και επαγγελματιών στο σχολείο, Ημερίδες, Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας, Ενημέρωση παιδιών/ γονέων/καθηγητών-τριών, Συμβουλευτική στήριξη, σεμινάρια σε γονείς, έρευνα (και ενεργό έρευνα σε συνεργασία με γονείς), μεταφράσεις παιδαγωγικού υλικού από Κέντρα Συμβουλευτικής στο εξωτερικό (προηγούνται δεκαετίες από μας- και εφαρμόζουν το ΣΕΠ από το Δημοτικό!), συνεργασίες με ΑΕΙ και ΤΕΙ και άλλες εκπαιδευτικές δομές, άνοιγμα του σχολείου στην κοινότητα, Αναπτυξιακή εκπαίδευση, δραστηριότητες και προγράμματα (αυτοτελώς και σε συνεργασία με φορείς), παρέμβαση σε περιπτώσεις μαθητών/τριών που σκοπεύουν να εγκαταλείψουν το σχολείο ή/και σε ομάδες που απειλούνται με αποκλεισμό, παραγωγή υλικού, καινοτόμες προσεγγίσεις και μέθοδοι, τεστς και ερωτηματολόγια, ανάπτυξη αυτοαντίληψης- αυτοεκτίμησης των μαθητών/τριών στην κρίσιμη περίοδο της εφηβείας, καλλιέργεια δεξιοτήτων, προετοιμασία των παιδιών για τη μετάβαση από το σχολείο στην επόμενη φάση (εκπαιδευτική και Επαγγελματική) της ζωής τους, σχεδιασμός ζωής/σταδιοδρομίας και συνειδητή λήψη σημαντικών αποφάσεων για τη ζωή τους…. Αλήθεια, τι να πρωτοπούμε? Τούτο μόνο: Τα Γραφεία ΣΕΠ προσφέρουν σημαντικό έργο στο δημόσιο σχολείο. Υψίστης σημασίας η επέκτασή τους σε όλα τα σχολεία και η ενίσχυση της λειτουργίας τους- ειδικά στους κρίσιμους καιρούς που ζούμε.