• Σχόλιο του χρήστη 'Μαστρογιαννίδου Χαρίκλεια' | 14 Απριλίου 2011, 09:49

    Στα 8 χρόνια της θητείας μου ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεμάτων Π.Ε.,ζω την ανάγκη και δίψα των εκπαιδευτικών για υποστήριξη σε εκπαιδευτικές δράσεις (Πολιτιστικού-Πολιτισμικού περιεχομένου) που διαφοροποιούνται από την υποχρεωτική μάθηση, το ωρολόγιο πρόγραμμα & τη μετωπική διδασκαλία, και ανοίγονται τα φτερά τους για ανακάλυψη της γνώσης μέσα από την εποπτεία, την έρευνα και την ομαδικότητα, τις τέχνες, το παιχνίδι,τον ενθουσιασμό και τη χαρά στο σχολείο. Παρ' όλες τις αντιξοότητες που αντιμετώπιζουν (οικονομικές, υποδομής...)έδειξαν και δείχνουν συνεχώς το ζήλο για εφαρμογή των Προγραμμάτων καιτη συνέχιση του θεσμού. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των προγραμμάτων χρόνο με το χρόνο. Μέσα από τα Πολιτιστικά Προγράμματα ευαισθητοποιούνται πολλαπλώς σε θέματα "κουλτούρας", οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί, το σχολείο, και κατ' επέκταση η ίδια η κοινωνία. Για να μην χαρακτηριστούμε "γραφικοί" περιαυτολογώντας, γιατί σίγουρα δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο, η ανάγκη επιπλέον στήριξης και συνέχισης του θεσμού των Καινοτόμων Δράσεων είναι ξεκάθαρη από την ίδια την εκπαιδευτική κοινωνία. Συμφωνώ και ταυτίζομαι με τις προτάσεις της Π.Ε.Ε.ΠΟ.ΘΕ.