• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλέκτρα Μπάδα' | 14 Απριλίου 2011, 10:39

    Το "Νέο Σχολείο" θα έχει καταρτισμένους εκπαιδευτικούς με πρωτοπόρες μεθόδους προς όφελος των μαθητών? Αν το εκπαιδευτικό σύστημα δε στηρίξει ουσιαστικά με πρακτικούς τρόπους την υγεία (σωματική, ψυσική, περιβαλλοντική, πολιτισμική κλπ) στα σχολεία, τότε πως μπορεί να διατείνεται το υπουργείο ότι "πρώτα ο μαθητής" και το "νέο σχολείο"? Οι αρχές και οι προτάσεις που έχουν γίνει επανηλλημένα από το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Προαγωγής της Υγείας (ENHPS/SHE)για ένα Σχολείο Προαγωγής της Υγείας θέτουν στόχους και ολιστικές μεθόδους που όντως μπορούν να δημιουργήσουν ένα υγειές σχολείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Υπάρχει σχετικός οδηγός και για τους στόχους του εκπαιδευτικού συστήματος/σχολείου στις Κατευθυντήριες Οδηγίες για Σχολεία HEPS, σελίδες 9-10, στα νέα της ιστοσελίδας του Ινστιτούτου Υγείας του Παιδιού, www.ich.gr και στο www.schoolsforhealth.eu. Καλό θα ήταν οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας να διαβάσετε και να λάβετε υπ'όψη τις προτάσεις στις σελίδες αυτές, για να μάθετε για την ολιστική εκπαιδευτική προσέγγιση που εφαρμόζεται σιγά-σιγά σε Ευρωπαϊκές χώρες και να στηρίξετε επιτέλους τις θετικές και καινοτόμες δράσεις που συμβαίνουν ήδη και στη χώρα μας. Ελπίζω να διαβάζετε τα σχόλιά μας και να μην τα έχετε αναρτημένα απλώς για λόγους πολιτικής ευπρέπειας!