• Σχόλιο του χρήστη 'DK' | 14 Απριλίου 2011, 11:33

    Πιστεύω ότι ο Δ/ντής δεν πρέπει να αποκοπεί εντελώς από το εκπαιδευτικό του έργο, να έχει λίγες ώρες μάθημα, να μην είναι κλεισμένος σε ένα γραφείο ,με στόχο να καταλήξει σ΄ένα δοιηκητικό υπάλληλο. Να έχει γραμματειακή υποστήριξη. Δε φτάνει που σηκώνει στους ώμους του την ευθύνη όλου του Σχολείου ( με ελάχιστο οικονομικό κίνητρο )να μη σηκώνει κι όλα τα τηλέφωνα. Όλοι τρέχουν στο Δ/ντή κι όλοι τον κάνουν να τρέχει( από τον άτακτο μαθητή , που δεν μπορεί ο δάσκαλος να επιβληθεί, μέχρι το καζανάκι της τουαλέτας που χάλασε)Επίσης η αξιολόγηση του Δ/ντή να μη γίνεται μόνο από το πόσα χαρτιά έχει μαζέψει (και ποιος ξέρει με ποιον τρόπο)αλλά κι ανάλογα με το έργο που προσφέρει.Γι αυτό ,λόγο θα πρέπει να έχει λόγο ο Σύλλογος Διδασκόντων κι ο σύλλογος Γονέων. Γιατί σε αυτή την προσπάθεια κατάκτησης γνώσης και σωστής συμπεριφοράς συμβάλλει η συνεργασία όλων των παραπάνω. Επίσης να αυξηθεί η ευθύνη του Υποδιευθυντή που είναι λίγη έως ανύπαρκτη. Να αναλάβει ένα μεγάλο κομμάτι ουσιαστικής εργασίας κιόχιμόνο γραφεικρατική. Να ισχύσει η εγκύκλιος του 2003-2004 Φ.361.22/72/91004/Δ1/29.8.2003 για 10/θέσια, 11θέσια,12/θέσια ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. για τον Υπο/ντή υπεύθυνο ολοήμερου, που δεν ίσχυσε ποτέ ως τώρα ( μαγική λέξη το κατά παρέκκλιση).Διότι στα περισσότερα ολοήμερα υπάρχουν πολλά προβλήματα στο διάστημα 200΄ - 4.15΄ Το ολοήμερο είναι ένα mini σχολείο και θέλει ένα άτομο υπεύθυνο, όπου ο Υπο/ντής να δίνει λύσεις ,όπως ο Δ/ντής στο πρωϊνό. Εν κατακλείδι το ωράριο του Υπο/ντή να είναι 10.00 - 4.15 Ευχαριστώ για την υπομονή!