• Σχόλιο του χρήστη 'Τασούλη Κωνσταντίνα' | 14 Απριλίου 2011, 13:06

    Συμφωνώ με την προτεινόμενη διοικητική αναδιάρθρωση. Πραγματικά σήμερα τα επίπεδα διοίκησης είναι πολλά και ουσιαστικά ασύνδετα μεταξύ τους. Τα γραφεία διαφόρων ειδικοτήτων καθώς και οι αντίστοιχο προϊστάμενοι όπως και οι σχολικοί σύμβουλοι, δεν έχουν άμεση επαφή με το σχολείο, το μαθητή και το δάσκαλο. Αν και τυπικά τα διάφορα επίπεδα συνδέονται μεταξύ τους ουσιαστικά θεωρώ ότι η προσφορά τους στην εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι ουσιαστική. Όταν δεν υπάρχει μια συνολική θεώρηση των πραγμάτων δεν μπορούν να σχεδιαστούν δράσεις ανάλογες με το μαθητικό δυναμικό και το κλίμα κάθε σχολικής μονάδας, ούτε δοθούν λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν. Εκείνο το στέλεχος που μπορεί να αναλάβει σημαντικό ρόλο θεωρώ ότι είναι ο Διευθυντής του σχολείου. Ο Διευθυντής εξαιτίας του πολλαπλού του ρόλου και της θέσης που έχει σε μια σχολική μονάδα είναι σε θέση να συμβάλλει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων του σχολείου αρκεί να έχει ξεκάθαρους ρόλους, υψηλή και ουσιαστική επιμόρφωση σαν στέλεχος οργάνωσης και διοίκησης του σχολείου ειδικότερα και πιο κύρια στη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού (μαθητών – εκπαιδευτικών – λοιπού προσωπικού), απαλλαγή από τα διδακτικά του καθήκοντα καθώς και γραμματειακή υποστήριξη