• Σχόλιο του χρήστη 'Τασούλη Κωνσταντίνα' | 14 Απριλίου 2011, 13:10

    Στόχος κάθε εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης θα πρέπει να είναι η άριστη λειτουργία της σχολικής μονάδας με κυρίαρχο σκοπό την ολική εκπαίδευση του μαθητή. Σημαντικό ρόλο για την επίτευξη των στόχων που θέτει η σχολική μονάδα έχει ο διευθυντής του σχολείου. Η μεταρρύθμιση λοιπόν πρέπει να στοχεύει στις αρμοδιότητες που πρέπει να έχει ένας διευθυντής σχολείου. Ο Διευθυντής είναι αυτός που έχει άμεση πρόσβαση σε όλους τους μαθητές, στους εκπαιδευτικούς του σχολείου και είναι γνώστης όλων των θεμάτων που αφορούν τη σχολική κοινότητα. Βασικοί άξονες του έργου του εκτός από τη διεκπεραίωση των διοικητικών θεμάτων της σχολικής κοινότητας θα πρέπει να είναι η καθοδήγηση της σχολικής κοινότητας και ειδικά των εκπαιδευτικών, η ανάληψη πρωτοβουλιών εκπαιδευτικού και παιδαγωγικού χαρακτήρα, ο συντονισμός του έργου των εκπαιδευτικών, η παροχή θετικών κινήτρων, ο έλεγχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, η διατήρηση και η ενίσχυση συνοχής του Συλλόγου Διδασκόντων, η σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού. Επειδή λοιπόν ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας είναι πολλαπλός θεωρώ ότι είναι ο πιο σημαντικός απ’ τα υπόλοιπα στελέχη της εκπαίδευσης θα πρέπει ακριβώς εκεί να επικεντρώνεται και η αναδιάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Μέσα από αυξημένες αρμοδιότητες που μπορεί να έχει ένας Διευθυντής μπορεί να αποτελέσει την κινητήριο δύναμη για την αποτελεσματική επίτευξη των στόχων της εκπαιδευτικής μονάδ