• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΝΑ' | 15 Απριλίου 2011, 00:35

    Μέσα από την εμπειρία μου ως απoσπασμένη εκπαιδευτικός σε δ/νση θεωρώ ότι ενώ είναι απαραίτητη η αναδιάρθρωση μιας τέτοιας υπηρεσίας όπως η δ/νση Δ.Ε. φοβάμαι οτι οι συγκεκριμένες προτάσεις είναι ασαφείς και θα αποδειχθούν αναποτελεσματικές αποδυναμώνωντας τελείως το εργο και την προσφορά των δ/νσεων. Είναι αλήθεια οτι τα γραφεία Δ.Ε πάντα απευθύνονταν στις δ/νσεις για απορίες σε διεκπεραίωση εγγράφων των οποίων τελικά ευθύνη έφερε η δ/νση για την ακρίβεια και την εγκυρότητα των στοιχείων.Κατά συνέπεια , δημιουργούνταν φορτος εργασίας κι ένταση στη δ/νση που ίσως να αποφεύγονταν αν από την αρχή έφερε ολη την ευθύνη συγκεντρωτικά. Όμως, η γραφειοκρατία ειναι μεγαλη και τα εκπαιδευτικά θέματα γίνονται ολοένα και πιο σύνθετα. Επομένως, η λύση μάλλον βρίσκεται μάλλον στα άτομα που στελεχώνουν τις δ/νσεις περισσοτερο. Παρόλα αυτά και αν ακόμα θεωρηθεί μία συρρίκνωση τμήμάτων αναγκαία, κάποια τμήματα είναι σημαντικό να παραμείνουν ως έχουν. Το τμήμα μηχανοργάνωσης που ασχολείται με στοιχεια εκπαιδευτικών και κύρίως με τα οικονομικα δεν μπορεί να επιβαρυνθεί με αλλες αρμοδιότητες οπως αυτή των δικτύων, που είναι ένα καθαρά τεχνικό θέμα. Και σ' αυτό το σημείο πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στους υπεύθυνους των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Από προσωπική εμπειρία έχω να πω οτι δεν πρεπει να μπερδευουμε τους υπευθυνους που το στελεχωνουν με τους τεχνικούς. Πώς πιστευετε οτι ενημερώνονται οι εκπαιδευτικοι αλλων ειδικοτητων για τις νεες τεχνολογιες;Για τους διαδραστικούς πίνακες;Για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο;Ποιός οργανώνει ημερίδες με φρέσκιες, καινοτόμες δράσεις;Ποιός επιμορφώνει;Kαι είναι ανθρωποι που καποιες ώρες είναι και στις τάξεις...είναι εκπαιδευτικοί εν ενεργεία που δυστυχώς απ΄όσο γνωρίζω ουτε εκπαιδευτικη υπήρεσία τους αναγνωρίζεται ούτε και πολλά μόρια διοικητικά.Πώς διεκπεραίωναν τα θέματα ηλεκτρονικά τόσο καιρό οι δ/νσεις;πώς απέκτησαν ιστοσελίδες και ταυτοτητα οι δ/νσεις;Με άλλα λόγια δεν έπαιξαν μόνο τον ρόλο της τεχνικής υποστηριξης (που ίσως θα μπορούσε το υπουργείο να αναθέσει σε ιδιώτες αλλά με τί κόστος ) αλλά και παιδαγωγικό-εκπαιδευτικό.Και μου φαίνεται περίεργο ότι ενώ μιλάμε για καινοτομίες στην εκπαιδευση με τη χρηση των νεων τεχνολογιών , ενω χρηματοδοτήθηκαν τόσες επιμορφώσεις, καταργούμε και απαξιώνουμε σε πολλαπλα επίπεδα ό,τι εχει σχεση με αυτές!!!Δεν μπορώ να πιστέψω οτι εξαιτίας της οικονομικής κρίσης , προσπαθώντας ορθά να συμμαζεψουμε τον δημόσιο τομέα, θα συμπαρασύρουμε ανθρώπους, τμήματα που προσέφεραν χωρίς ουσιαστικά να λαβουν καμιά αναγνωριση...Μηπως προς και αυτή την κατεύθυνση πρέπει να κινηθούμε;