• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή Μπαλή' | 15 Απριλίου 2011, 02:01

    Επειδή η παροχή Εκπαίδευσης, την οποία υπηρετώ,θεωρείται ήδη από καταξιωμένους αναλυτές-μελετητές,ως μία από τις σημαντικότερες παραμέτρους ανάπτυξης ενός οργανωμένου κράτους αλλά και ειδικά σήμερα φαίνεται ότι θα λειτουργήσει ως εφαλτήριο για τη μετάβαση σε μιά νέα εποχή για τον κόσμο όλο,θέλησα με αφορμή τη διαβούλευση να εκθέσω κάποιες απόψεις μου 1.Η ενίσχυση της Περιφερειακής υπηρεσίας Εκπαίδευσης φαίνεται αναγκαία και λόγω Καλλικράτη,ενώ προβλέπεται σύμφωνα με το κείμενο, η λειτουργία του ως ενός μικρού περιφερειακού υπουργείου για την κάλυψη και ανταπόκριση στις ανάγκες της περιφέρειας. σχόλιο-το οργανόγραμμα που παρατίθεται θα μπορούσε να ήτανε αυτό: α.Περιφερειακή Δ/ση Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης με τμήματα Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Αθμιας,Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Βθμιας,Ειδικής Αγωγής,Αξιολόγησης-Αυτοαξιολόγησης,Προγραμάτων δια βίου εκπαίδευσης ,Διοικητικό-Οικονομικό,Στατιστικά και Υποδομών. Η αξιολόγηση-αυτοαξιολόγηση τροφοδοτούν τα καθοδηγητικά Αθμιας και Βθμιας ώστε να προωθούν ,προτείνουν υποστηρίζουν προγράμματα επιμόρφωσης, καινοτόμα κ,λπ προς τις κατά τόπους Δ/σεις εκπαίδευσης ,οι οποίες αφού τα υλοποιούν αποστέλλουν πίσω αποτελεσματικότητα εφαρμογής κ,λπ. Το δία βίου μάθησης τμήμα προωθεί, προτείνει,υποστηρίζει προγράμματα δια βίου μάθησης πρός μέλη φορέων/οργανισμών εκτός εκπαιδευτικών δομών. Η Δ/ση να υποστηρίζεται συμβουλευτικά από το εγγύτερο Πανεπιστήμιο Νομική Υπηρεσία αυτόνομη [για και θέματα κρίσεων στις σχολικές μονάδες με σχέδια πλαισίων ενδεδειγμένης στρατηγικής με βάση τα ισχύοντα 2.ΑΠΥΣΠΕ θέματα τοποθετήσεων ,μεταθέσεων κ.λ.π εκπαιδευτικών τμήματα ξεχωριστά Αθμιας και Βθμιας ,ειδικής αγωγής