• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ' | 15 Απριλίου 2011, 12:34

    Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί μας, χρειάζονται στήριξη,εμψύχωση,επιμόρφωση,πληροφόρηση,στο εδώ και στο τώρα:άμεσα,καίρια,προσωπικά και εξατομικευμένα,δωρεάν,κοντά στον τόπο διαμονής τους και στο σχολείο τους.Αν πραγματικά δημιουργούμε ένα δημόσιο σχολείο που προωθεί τις ίσες ευκαιρίες για όλους.... Καλή και η ενοποιήση αλλά για λόγους κοινού συντονισμού,ερευνας,διαρκούς αξιολόγησης,επιμόρφωσης των στελεχών κλπ Με την προϋπόθεση ότι οι τοπικές δομές παραμένουν κι ενισχύονται από την Κεντρική... Βεβαίως η υπηρεσίες που παρέχουν όλες οι δομές αυτές είναι εκπαιδευτικές εφόσον αντιμετωπίζουν πρόσωπα και οι στόχοι τους είναι καθαρά μαθησιακοί-εκπαιδευτικοί-αναπτυξιακοί.Εισηγούνται μεθόδους ν ανοίξει το σχολείο στον κόσμο να γίνει η μάθηση καταληπτή απ όλους και το σχολείο ελκυστικό και δημιουργικό,Δίπλα στον εκπαιδευτικό και το μαθητή σε καθημερινή βάση. Οι Σχολικές Δραστηριότητες ανάμεσα στις οποίες βρίσκεται και η Αγωγή Σταδιοδρομίας (η οποία για κάποιο ανεξήγητο για εμένα λόγο δεν αναφέρεται ανάμεσα στις άλλες, πάντα)χρόνια τώρα εξυπηρετούν το σχολείο άμεσα και αποτελεσματικά!Να εξελιχθούν,να ενδυναμωθούν ναι!να καταργηθούν όμως,γιατί;φαντάζει σαν υποβάθμιση και αποδυνάμωση του νέου σχολείου.... Τα ΚΕΣΥΠ και τα Γρα.ΣΕΠ,επιπλέον των καθηκόντων τους ως Σχολικών Δραστηριοτήτων, βρίσκονται μια δεκαετία δίπλα στο μαθητή που επιλέγει σπουδές και επάγγελμα από το κέντρο μέχρι το τελευταίο χωριό και διευκολύνουν τις επιλογές όλων των παιδιών αδιακρίτως,ανιδιοτελώς,μη παρεμβατικά,ποιοτικά και κυρίως εξατομικευμένα.... Τώρα ποιος δεν δουλεύει,δεν αποδίδει,δεν ...,είναι άλλο θεμα και δεν έχει να κάνει με τη διατήρηση ή την κατάργηση δομών που είναι γενικά υπεραποτελεσματικές και πρωτοπόρες! Δυνατότητες για βελτίωση και μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δομών υπάρχουν μεγάλες. Απ ό τι ξέρω αλλά και διαβάζω στα περόντα σχόλια υπάρχουν και αξιολογες προτάσεις από τα στελέχη.Η αξιολόγηση και ο αναστοχασμός,το νοικοκύρεμα είναι αναγκαίο και δηλώνει την πίστη και την εκτίμηση στο έργο των δομών...Κανείς δεν την αρνείται, αντιθέτως αποτελεί θερμό αίτημά μας! Για να συνεχίσουμε να ενισχύουμε την πίστη των παιδιών μας στις δυνατότητες τους και τα όνειρά τους χρειάζεται η υπηρεσία να μας πως εμπιστεύεται το έργο μας!! Αυτό σημαίνει να το παρακολουθεί,να το στηρίζει,να εργάζεταιμε γνήσιο ενδιαφέρον για τη βελτίωση και την αναβάθμισή του!