• Σχόλιο του χρήστη 'Φωτεινή Μπαλή' | 15 Απριλίου 2011, 13:29

    Όσον αφορά στην ενοποίηση δομών στήριξης ,καινοτόμων κ.λ.π : Επειδή πραγματικά προσφέρουν στα σχολεία, που οι εκπαιδευτικοί δείχνουν ενδιαφέρον να εμπλουτίσουν τη μαθησιακή-αναπτυξιακή διαδικασία ,πιστεύω ότι η ενοποίηση θα πρέπει να μείνει μόνο στο επίπεδο της καταγραφής-αξιολόγησης σε επίπεδο Δ/σης νομού.Δηλαδή να παραμείνουν ως τμήματα ξεχωριστά μέσα στην Δ/ση εκπαίδευσης, ώστε να συντονίζεται το έργο τους,επειδή πιθανολογώ ότι η πλήρης ενοποίηση θα αναλώσει πολύ χρόνο ,εκ νέου ανάθεση καθηκόντων, προστριβές και δυσθυμίες στους ανθρώπους που ήδη εργάζονται στο αντικε που απσχολούνταιίμενο. Αυτές οι ετήσιες εκθέσεις αποτίμησης ποιοτικής και ποσοτικής, θα προωθούνται προς τη περιφερειακή υπηρεσία για τον προγραμματισμό της και φυσικά για την κατανομή πόρων που χειρίζεται η περιφέρεια. Επίσης θα έβαζα και θέμα χορηγιών από τους τοπικούς φορείς που θα ήθελαν να συνεισφέρουν στην υλοποίηση καινοτόμων δράσεων[πολιτιστικά,περιβαλλοντικά αλλά και προγράμματα πρόληψης εξάρτησης και ενίσχυσης αυτοεκτίμησης και μαθησιακής επίδοσης ως εργαλείου κατά της παραβατικής συμπεριφοράς.Και εδώ ακριβώς θα φανεί εάν πράγματι η τοπική κοινωνία θεωρεί και αντιμετωπίζει το σχολείο ως κύτταρο δημιουργίας !!!! Οι πόροι αυτοί θα κατανέμονται σε κάθε σχολική δομή[ένα σχολείο ή ομάδα ομόρων] που υλοποιεί τέτοια προγράμματα παράλληλα και σε σχέση με τη εκπαιδευτική διαδικασία- σχεδιασμός/πρόταση του Δ/ντή σχολείου με αιτιολογημένη εισήγηση διδάσκοντα/διδασκόντων χωρίς υπερωρίες μόνο κάλυψη ωραρίου εάν χρειάζεται.Οι πόροι θα αφορούν σε αναλώσιμα και υπηρεσίες-πιθανή απασχόληση νέων ειδικών επιστημόνων αγωγής-τόσα νέοι συνάδελφοι δεν έχουν δουλειά ενώ διαθέτουν προσόντα!!!ΚΡΙΜΑ Η απόδοση λογαριασμού θα γίνεται μέσω ορκωτού λογιστού πρός τους χορηγούς και Δ/σης Εκπαίδευσης του νομού ή περιοχής[π.χ Δ' Αθήνας] όπου θα γίνεται και η δοικητική παρακολούθηση του έργου.Οι τοπικοί χορηγοί πιθανόν να τυγχάνουν ένα ποσοστό φορολογικής ελάφρυνσης, ως κίνητρο.Οι πόροι αυτοί θα μπορούν να είναι και σε είδος[δωρεά διαδραστικού,projector,ειδών καθαριότητας, πετρέλαιο θέρμανσης]ή υπηρεσιών [κόστος επίσκεψης στην επιχείριση ή θεατρική παράσταση κ.α] αλλά θα αποτιμώνται λογιστικά. Η πολιτική υποστήριξης εκπαιδευτικού -Επιμόρφωση,επειδή είναι ενιαία και ισχύει για όλη την επικράτεια θα πρέπει να υλοποιείται περιφερειακά,αλλά με κεντρικό σχεδιασμό,χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες δομές και ανθρώπους,ανανεώνοντας θεματολογία σύμφωνα με τις ανάγκες που θα εισηγούνται οι Περιφερειακές Δ/σεις[τριετή σχέδια] Επ'ευκαιρία δεν κατανόησα :Ο δ/ντής συνεπικουρεί τον οικονομικό υπεύθυνο ....ποιός θα είναι και από ποιόν θα ελέγχεται αυτός ο οικονομικός υπεύθυνος και τί πόρους θα διαχειρίζεται?