• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Βαρέλης' | 15 Απριλίου 2011, 15:31

    Ο διευθυντής πρέπει να είναι συνεργάτης,παιδαγωγός, οραματιστής, οργανωτικός, προγραμματιστής,ενημερωμένος για τη δουλειά του,έμπειρος και με μεράκι γι'αυτό που κάνει.Καλά τα μεταπτυχιακά και τα ντοκτορά αλλά δεν αρκούν! Ο καθένας κρίνεται στη πράξη και όχι στα χαρτιά μόνον. Επιβάλλεταιη αξιολόγηση του διευθυντή εσωτερική (δάσκαλοι-μαθητές)και εξωτερική (κοινωνία-διοίκηση)και μάλιστα κάθε χρόνο και όχι στη τετραετία, για να υπάρχει πλήρης φάκελος όταν επανακρίνεται για την ίδια θέση. Πρέπει να αμείβεται καλά γιατί δουλεύει πολλαπλάσιο χρόνο από τους απλούς εκπαιδευτικούς.Δεν μπορεί να εκλέγεται από το σύλλογο, πρώτον γιατί τα νέα μέλη του συλλόγου σε κάθε σχολείο,που συνήθως είναι τα περισσότερα, δεν τον γνωρίζουν και δεύτερο γιατί τέτοιες ψηφοφορίες προκαλούν αρνητικές παρενέργειες μέσα στους συλλόγους.Επειδή συνάμα πρέπει να ¨ηγείται¨χωρίς αυταρχισμούς και να επιβάλλεται σε δύσκολες καταστάσεις πρέπει να έχει και τα προσόντα και τις θεσμικές δυνατότητες να το κάνει. Αφού αξιολογείται πρώτος να μπορεί να αξιολογεί και τους συνεργάτες του για την εργασιακή τους και ΟΧΙ επιστημονική απόδοση.Η πρώτη επιλογή για διευθυντική θέση,εκτός από τα τυπικά προσόντα και το βιογραφικό, να συνοδεύεται από τεστ δεξιοτήτων για τα καθήκοντα του δ/ντή και η συνέντευξη στα συμβούλια επιλογής να γίνεται με τους αιρετούς ως παρατητρητές και όχι αξιολογητές.