• Σχόλιο του χρήστη 'Ζ. ΔΑΜΟΛΗ' | 15 Απριλίου 2011, 19:08

    Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τις απόψεις αυτών που συμμετέχουν στη διαβούλευση και προβληματίζομαι για τα παρακάτω και γι' αυτό ξαναγράφω. 1) Πώς σκέφτεται κάποιος χρονικά τη θέση του Διευθυντή στη σταδιοδρομία του των 35-40 ετών; Θα είναι μονίμως Διευθυντής ή θα ξαναγυρίζει στην τάξη; 2) Το σχολείο δεν είναι εταιρία,βιομηχανία κλπ κατασκευής αντικειμένων με αριθμούς και εργάτες όπως μπορεί να φαντάζεται κάποιος. ΄Εχει να κάνει με ανθρώπους ,συναισθήματα και μυαλό και καμμιά ημέρα δεν είναι σαν τις άλλες.Συνεχώς υπάρχουν ανατροπές και προκλήσεις και αυτό είναι η γοητεία και η ανταμοιβή της δουλειάς. Μπορεί ΕΝΑΣ άνθρωπος να αναλάβει αυτό το βάρος; 3)Τα golden boys και τα golden girls που σκέφτονται ταξίδια και χορηγίες με το που παρουσιάζονται το Σεπτέμβριο στο σχολείο και διάφορα bonus( μείωση ωραρίου π.χ) για να κάνουν ένα πρόγραμμα και ονειρεύονται καρέκλα Διευθυντή τί θα έκαναν αν πλήρωναν το εισιτήριο τους και δεν μειωνόταν το ωράριό τους ;΄Στη διδασκαλία δεν βρίσκουν καμμιά χαρά; Πώς θα καταλάβουν και θα κρίνουν αυτόν που διδάσκει όταν γίνουν διευθυντές; 4) Οι δουλειές του σχολείου είναι μετρημένα κουκιά που λένε. ΄Ανθρωποι που δεν έχουν περάσει από τις περισσότερες δουλειές εκτός από το διδακτικό τους έργο πως θα τις αναθέσουν και πως θα τις ελέγξουν; Επειδή λοιπόν δεν έχουν δουλέψει θεωρούν ότι όλα είναι δύσκολα και ζητούν επιπλέον χρήματα.