• Σχόλιο του χρήστη 'Σκαρπαλέζου Ρεβέκα' | 15 Απριλίου 2011, 20:13

    Διοικητικά,η ενοποίηση μπορεί σίγουρα να εξασφαλίσει εξοικονόμηση χρημάτων και καλύτερη αξιοποίηση ανθρωπίνων πόρων.Ιδίως ως προς την καθοδήγηση-επιμόρφωση σε βασικά διοικητικά και παιδαγωγικά θέματα π.χ.διοίκηση σχολικής μονάδας,ομαδοσυνεργατική μέθοδος,μέθοδος πρότζεκτ,βιωματικά εργαστήρια κλπ.Ωστόσο η διαφοροποίηση ανάμεσα σε παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης καιεφήβους δευτεροβάθμιας εκπαίδευ-σης είναι τέτοια ώστε να επιβάλλει διαφορετική καθοδήγηση-επιμόρφωση των αντίστοιχων εκπαιδευτικών. θα πρότεινα αξιοποίηση των υπαρχουσών δομών,αναβάθμιση,θεσμοθέτηση συνεργασίας πρωτοβάθμιας με δευτεροβάθμια ,με κοινές εκπαιδευτικές αρχές ώστε να εξασφαλίζεται η συνοχή από το δημοτικό έως το λύκειο. Η συνεργασία υπευθύνων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας είναι δυνατή, αλλά η ανάληψη της ευθύνης από έναν θα οδηγήσει σε αδιέξοδο:μόνον ένας δάσκαλος η νηπιαγωγός καταλαβαίνει τι χρειάζεται ένα παιδί 4 έως 12 ετών και όχι ένας καθηγητής δευτεροβάθμιας που έχει συνηθί-σει να έχει γύρω του (και όχι "απέναντί" του).