• Σχόλιο του χρήστη 'Σκαρπαλέζου Ρεβέκα' | 15 Απριλίου 2011, 20:37

    Χωρίς να αγνοούμε την εξοικονόμηση σε επίπεδο δαπανών,δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οποιαδήποτε διοικητική αναδιάρθρωση και οργάνωση θα πρέπει να γίνει τόσο με διοικητικά όσο και με παιδαγωγικά κριτήρια: ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ και ΟΧΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ(αυτή άλλωστε είναι και η σύγχρονη εκδοχή της διοίκησης παγκοσμίως). Η συγκέντρωση της διοίκησης με γνώμονα τον Καλλικράτη και την ενδυνά-μωση της Περιφέρειας θα απομονώσει τα μικρότερα σχολεία και θα δη-μιουργήσει σχολεία θηριώδους μεγέθους,με δυσκολίες στην οργάνωση,με χειρότερη ποιότητα παρεχόμενης παιδείας,χωρίς ευελιξία,αποκομένα από τη βάση της ελληνικής κοινωνίας. Η κεντρική διοίκηση δεν μπορεί να είναι σε επαφή με την "βαθιά" επαρχία και τις ανάγκες της.Ας μην ξεχνάμε ότι οι συγχωνεύσεις ήταν απαραίτητες,αλλά η ενίσχυση των αστικών σχολείων θα συνδράμει στην ερήμωση της υπαίθρου.Η αστικοποίηση ήταν όνειρο του περασμένου αιώ-να.Η πράσινη ανάπτυξη επιβάλλει ενίσχυση της υπαίθρου,και απαιτεί νέο μοντέλο διοίκησης,με αλυσίδα συνεργασίας από τη βάση έως την κεντρική περιφέρεια. Η ενδυνάμωση της σχολικής μονάδας και της διοίκησής του είναι θετικό-τατη, αλλά η συγκέντρωση της διοίκησης στην περιφέρεια θα επιφέρει περιττές και δαπανηρές μετακινήσεις στελεχών και καθυστέρηση και δυσκαμψία ως προς την οργάνωση.