• Σχόλιο του χρήστη 'Καστανιώτης Φ.' | 15 Απριλίου 2011, 21:05

    1.Στην επιλογή του Δ/ντή δεν πρέπει να μοριοδοτείται το ότι ήταν Δ/ντής στο παρελθόν ή υπδ/ντής κλπ γιατί δεν αξιολογήθηκε για το έργο του,το οποίο μπορεί να ήταν και αρνητικό.Χωριστά που το 99% των Δ/ντών Λυκείων-Γυμνασίων-Δημοτικών και ιδιαίτερα των Λυκείων γίνονταν με κομματικά κριτήρια. 2.Τα απίθανα μεταπτυχιακά, τα οποία αποκτήθηκαν κυρίως απο το ανοιχτό πανεπιστήμιο,και δεν έχουν καμμιά σχέση με την ειδικότητα των συναδέλφων, δεν πρέπει να λαμβάνονται υπ΄όψη.Πότε σπούδασαν αυτοί οι άνθρωποι;Δεν ήταν στα σχολεία τους;Οι εκπαιδευτικοί και γενικότερα οι δημόσιοι υπάλληλοι για να κάνουν μεταπτυχιακό πρέπεινα δώσουν εξετάσεις,και αν πετύχουν, να πάρουν άδεια και φυσικά τότε δεν θα πρέπει να πληρώνονται,να πάνε να σπουδάσουν στο Πανεπιστήμιο οπως όλοι οι φοιτητές μας.Αυτό το μεταπτυχιακό πρέπει να μετράει. 3.Οι Δ/ντές πρέπει να είναι καθηγητές του σχολείου που υπηρετούν,να έχουν 25 έτη πραγματικής υπηρεσίας και όχι 12 έτη όπως σήμερα. 4.Να μην επιλέγονται απο τα ΠΥΣΔΕ,τα οποία δεν έχουν προσφέρει τίποτα στην εκπαίδευση,και προτείνω την κατάργηση τους αλλά απο κάποιο άλλο ανεξάρτητο όργανο,χωρίς τη συμμετοχή συνδικαλιστών. Η θητεία των Δ/ντών να είναι τετραετής και μόνο για δύο τετραετίες, 5.Να κάνουν μάθημα 10 ώρες την εβδομάδα και να μην παίρνουν το επίδομα ,αφου έχουν μείωση του ωραρίου.Όχι όπως σήμερα παίρνουν το επίδομα 300 Ευρώ δεν κάνουν και μάθημα και ουδείς τους ελέγχει.Το επίδομα του Δ/ντή πρέπει να καταργηθεί και να έχει το μισό ωράριο πχ οπως σας είπα 10 ώρες τη βδομάδα.