• Σχόλιο του χρήστη 'Παντελής Πρέζας' | 15 Απριλίου 2011, 21:21

    Δεν θα έβλεπα αύξηση αρμοδιοτήτων στο διευθυντή. Θα έβλεπα αύξηση ικανοτήτων και προσόντων. Να επιβάλλεται με την προσωπικότητά του και όχι με την εξουσία της θέσης. Να είναι δάσκαλος και συγχρόνως manager. Να είναι ευχαριστημένος που είναι διευθυντής αλλά που δεν θα νιώθει άσχημα στην προοπτική να ξαναγυρίσει στην τάξη. Το αντίθετο μάλιστα. Αύξηση καθηκόντων; Το θέμα δεν είναι να περιγράψει το κράτος τι μπορεί να κάνει ο διευθυντής. Αλλά να εξασφαλίσει πως θα επιλέξει διευθυντές που δεν θα έχουν ανάγκη αυτό ακριβώς. Να του πει κάποιος τι να κάνει. Όποιος ανησυχεί μήπως κάνει κάποιος διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου άσχημα πράγματα, ας μην ανησυχεί. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη λειτουργία του θεσμού είναι η αμοιβαία εμπιστοσύνη. Οι ακρότητες απ' όπου κι αν προέλθουν, πάντα υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο για να αντιμετωπιστούν όταν γίνουν. Το πρόβλημα είναι ακριβώς αυτό. Πως ενώ οι ακρότητες ποτέ δεν αντιμετωπίζονται από το κράτος (π.χ. μη τήρηση ωραρίου) το κράτος είναι πάντα παρών να ελέγξει και να "κρίνει" την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, τελικά τη διαφορετικότητα.