• Σχόλιο του χρήστη 'Χρύσα Γρηγοριάδου' | 15 Απριλίου 2011, 22:59

    Η έμπνευση (για δημιουργία), η όρεξη (για πειραματισμούς και ανακαλύψεις), ο ενθουσιασμός και η ικανοποίηση (για την κατάκτηση της γνώσης), η αγαλλίαση και η ανώτερη αίσθηση του ανήκειν (μετά την συμμετοχή σε ομαδική δουλειά) θα πρέπει να είναι οι κύριοι σκοποί κάθε εκπαιδευτικής προσπάθειας. Τα προβλήματα εντός σχολείου, κοινωνίας κι οικογένειας μας θυμίζουν τις δυσκολίες της σύγχρονης κοινωνίας, που δεν θα λυθούν με θεσμικές τροποποιήσεις. Οι άνθρωποι κάνουν την διαφορά, η σύμπραξη και συνεννόηση για τον κοινό σκοπό (της ευοίωνης ανατροφής κι εκπαίδευσης των επόμενων γενεών) είναι το κλειδί. Οι ειδικοί των υποστηρικτικών υπηρεσιών (κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές - συγνώμη αν ξεχνώ κάποια ειδικότητα) έχουν να προσφέρουν πολλά όταν θα είναι μέλη του εκπαιδευτικού συστήματος. Όχι θεσμικά και μισθολογικά... Η ουσία είναι η παροχή συνεχούς υποστήριξης σε εκπαιδευτικούς και γονείς μέσα από την διαρκή συνεργασία.