• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδωρής Παναγιώτης' | 20 Απριλίου 2011, 11:27

    Η πρόταση στο Β΄κεφάλαιο(θέματα μεταθέσεων) παράγραφος 4. αναφέρει ότι για άδειες εκπαιδευτικές, άνευ αποδοχών και ανατροφής τέκνου υπολογίζεται μόνο μια μονάδα μετάθεσης λόγω δυσμενών συνθηκών ανά έτος. Όσον αφορά την άδεια ανατροφής τέκνου ο νόμος 3488 του 2006 (εναρμόνιση κοινοτικών οδηγιών με τελευταία την 2002/73)στο άρθρο 5 παράγραφος 3 σημεία β και γ αναφέρει: β) Η εργαζόμενη που έχει λάβει άδεια μητρότητας δικαιούται, μετά το πέρας της άδειας αυτής, να επι− στρέψει στη θέση εργασίας της ή σε ισοδύναμη θέση, με τους ίδιους επαγγελματικούς όρους και συνθήκες, και να επωφεληθεί από οποιαδήποτε βελτίωση των συνθηκών εργασίας, την οποία θα εδικαιούτο κατά την απουσία της. γ) Η ανωτέρω προστασία ισχύει και για τους εργαζό− μενους γονείς που κάνουν χρήση γονικής άδειας ανα− τροφής παιδιού. Είναι λοιπόν πρόδηλη η ασυμβατότητα της πρότασης του υπουργείου με την εθνική και κοινοτική νομοθεσία (όχι μόνο στο επίπεδο του γράμματος του νόμου αλλά και στην ουσία αυτού) καθώς και το ευρωπαϊκό και εθνικό πλαίσιο προστασίας της οικογένειας και της μητρότητας, το οποίο η οδηγία 2006/54 που ακολούθησε διατηρεί και επεκτείνει και στον πατέρα. Εκτός όμως από ασύμβατη με την υφιστάμενη νομοθεσία, είναι πραγματικά εξωφρενική η πρόταση του υπουργείου να τιμωρείται η/ο καθηγήτρια/της - δάσκαλα/δάσκαλος γιατί γίνεται γονέας και κάνει χρήση των νόμιμων αδειών του, καμία κρίση δεν μπορεί να δικαιολογήσει την υιοθέτηση αντικινήτρων για την τεκνοποίηση, που αποτελεί άλλωστε και την μόνη λύση στο βασικό οικονομικό πρόβλημα της χώρας μας που είναι το δημογραφικό.