• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Κουμουστιβίδης' | 20 Απριλίου 2011, 21:09

    Πρέπει να υπάρξει καλύτερη μοριόδοτηση των εκπαιδευτικών γονέων παιδιών με αναπηρία που ζητούν να μετατεθούν σε ΣΜΕΑΕ. Δεν μπορεί να μοριοδοτούμαστε το ίδιο με τα σεμινάρια των 400 ωρών. Εμείς οι γονείς παιδιών με αναπηρία και εκπαιδευτικοί συνάμα είμαστε κάτοχοι ενός βιωματικού εμπειρικού και παιδαγωγικού αντιστοίχως κεφαλαίου. Κι αν οι σύγχρονες παιδαγωγικές και ψυχολογικές προσεγγίσεις τοποθετούν την ενσυναίσθηση στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής πράξης και αγωγής, ποιός άλλος κατέχει αυτή την ψυχοδυναμική και παιδαγωγική προσέγγιση καλύτερα από τους γονείς παιδιών με αναπηρία – εκπαιδευτικούς; Πρέπει να αξιοποιηθεί αυτό το ανεκτίμητο και επίπονα αποκτημένο κεφάλαιο γνώσεων και εμπειριών στον τόσο ιδιαίτερο χώρο τόσο της Ειδικής Εκπαίδευσης. Πρέπει να αποσυρθεί η περίπτωση (θ), διάταξη που αφορά την προφορική συνέντευξη. Τέλος θα ήθελα να μάθω την λογική της "" Βίκυ 20 Απριλίου 2011, 12:04 "" που ζητά να καταργηθεί η περίπτωση (στ) αφού όπως λέει δεν αποτελεί ούτε καν ελάχιστο τυπικό προσόν για τη διδασκαλία σε ΣΜΕΑΕ και πολύ περισσότερο σε ΚΕΔΔΥ, το να είσαι εκπαιδευτικός - γονέας παιδιού με αναπηρία. Θα ήθελα πολύ να μάθω την άποψη της.