• Σχόλιο του χρήστη 'χαράλαμπος' | 21 Απριλίου 2011, 12:39

    Είναι γεγονός αναμφισβήτητο από πολλούς ότι το θέμα των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών κάθε χρόνο με το υπάρχον πλαίσιο "λύνει" προβλήματα σίγουρα για κάποιους προσωρινά, δημιουργεί όμως σε κάποιους άλλα δυσχερέστερα. Συγκεκριμένα : αν κάποιος για διάφορους και παρά τη θέλησή του πολλές φορές λόγους δεν έχει δημιουργήσει οικογένεια ή ο τόπος εργασίας του είναι αποτρεπτικός- λόγω απόστασης- στη δημιουργία της,αφού στο θέμα του γάμου δεν επιδιώκεται η λύση "πακέτο" δηλ. στον τόπο εργασίας να βρούμε και κάποιον ή κάποια να συνεχίσουμε τη ζωή μας και πάμε παρακάτω...αυτός ή αυτή δεν πρόκειται ποτέ να μοριοδοτηθεί διότι δεν συντρέχει το δι ου ο λόγος κριτήριο.Για να μην πώ το ακραίο, πως είναι και ρατσιστικό! διότι όλοι οι άνθρωποι σε αυτή τη ζωή δεν έχουν τα "κριτήρια" (οικονομικά, εμφάνισης κλπ)να χτίσουν ένα σπιτικό.Ακολούθως, αν κάποιος ή κάποια έχει τρεις ίσως κάποιοι άλλοι και περισσότερους διορισμούς μέσω γραπτών διαγωνισμών του ΑΣΕΠ δηλ διάκριση ανάμεσα σε δεκάδες χιλιάδες συνυποψηφίους και σε μαθήματα τα οποία δισάσκονται στα σχολεία και δη στα Γυμνάσια,θεωρείται προσόν 0! και μόρια 0!Εν συνεχεία, πλείστες όσες περιπτώσεις που το σχολείο υπηρέτησης δίνει 6 ή και 7 μόρια κατ΄ετος και απέχει μισή ώρα από τον τόπο διαμονής κάποιου και αυτός μάλιστα να είναι τόπος διαμονής σε μεγάλο αστικό κέντρο της επαρχίας.Πώς θα τον συναγωνιστεί σε μόρια κάποιος που είναι 200 χλμ. μακριά από το σπίτι και παίρνει μόλις 1 μόριο;Άρα, θεωρώ, μοριοδότηση με βάση τον μόνιμο τόπο κατοικίας και ομόκεντρους κύκλους ήτοι η ακτίνα να καθορίζει και το ύψος της μοριοδότησης π.χ. 1 για τον πρώτο κύκκλο 2 για τον δεύτερο κ.ο.κ. Εν κατακλείδι, ναι στα προτεινόμενα με διαφοροποιήσεις ως προς το ύψος της μοριοδότησης αλλά παρακαλώ και λίγη σκέψη πάνω στα νέα που έθεσα.