2. Πιστεύετε ότι πρέπει να θεσπιστούν και άλλα κριτήρια για τις αποσπάσεις, εκτός των αναφερόμενων στο κείμενο της πρότασης; Αν ναι, διατυπώστε την πρότασή σας.

  • 3 Μαΐου 2011, 11:26 | thanasis Ikonomou

    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΣΤΙΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.

  • 3 Μαΐου 2011, 11:12 | ΠΟΕΠΛΣ

    Στα πλαίσια της ανοιχτής διαβούλευσης σχετικά με το εν λόγω θέμα και σύμφωνα με τον ν.2946/2001 άρθρο 21, παρακαλούμε όπως στον νέο νόμο συμπεριληφθεί και προστεθεί στη διάταξη που αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών συζύγων στρατιωτικών και αυτές των συζύγων υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας.

    Εκ των προτέρων ευχαριστούμε για την προσθήκη αυτή που πιστεύουμε ότι από λάθος παραλήφθηκε, αφού αφορά Σώματα τα οποία βρίσκονται μόνιμα κάτω από το καθεστώς των υποχρεωτικών μεταθέσεων.

  • 2 Μαΐου 2011, 23:40 | teacher

    Η οικονομική κατάσταση του εκπαιδευτικού.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:59 | eleni

    Καλησπέρα! Συμφωνώ με τη θέσπιση κριτηρίων για τις αποσπάσεις (αναφέρομαι στις αποσπάσεις σε φορείς). Καλό θα ήταν να μοριοδοτείται το κάθε προσόν με συγκεκριμένες μονάδες και το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνει ο κάθε εκπαιδευτικός να δημοσιεύεται στα αποτελέσματα των αποσπάσεων.
    Επίσης, θεωρώ ότι ένα μεταπτυχιακό ή ένα δεύτερο πτυχίο αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πρόσθετο προσόν το οποίο θα πρότεινα να μοριοδοτείται ακόμα κι αν δεν είναι απόλυτα σχετικό με τη διοίκηση, καθώς πιθανότατα να είναι πολύ χρήσιμο ή και αναγκαίο σε τομείς διοίκησης.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:57 | Κωνσταντίνος Κουμουστιβίδης

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
    ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
    ΓΑΛΗΝΟΥ 108 ΔΡΑΜΑ ΤΚ 661 00 τηλ. 6977874009, 6980788184
    Email : goneispma@gmail.com, http://goneispaidiwnmeanapiria.blogspot.com/

    2/5/2011

    Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία συμμετέχοντας στη δημόσια διαβούλευση περί αποσπάσεων και μεταθέσεων εκπαιδευτικών προτείνουμε τα παρακάτω:
    1. Αναθεώρηση των περιπτώσεων α΄ και γ΄ της 1ης παραγράφου του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996 ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι σοβαρές ασθένειες ή σύνδρομα ( πχ νοητική αναπηρία 67% και άνω) που δεν έχουν συμπεριληφθεί σε αυτό.
    2. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω κατά τον διορισμό τους να τοποθετούνται αυτόματα στον τόπο διαμονής τους.
    3. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να προτάσσονται στις αποσπάσεις.
    4. Οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω να τοποθετούνται κατά προτεραιότητα στα ΣΜΕΑΕ ΚΕΔΔΥ και να ισχύει πενταετής παραμονή σε ΣΜΕΑΕ σε όποιον τοποθετείται σε αυτά.
    5. Να υπάρξει πρόβλεψη για αποσπάσεις σε αναπληρωτές γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω, καθώς και ατόμων με αναπηρία, στους τόπους που τους εξυπηρετούν.

    Με Εκτίμηση
    Για το ΔΣ του Συλλόγου
    ο Πρόεδρος η Γεν. Γραμματέας
    Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος Πρασιάδου Σταυρούλα

  • 2 Μαΐου 2011, 22:57 | Ισμήνη Σακελλαριάδη

    Πέρα από την θέσπιση των ορθών κριτηρίων πρέπει να εξασφαλιστούν και οι συνθήκες ώστε… τα εν λόγω κριτήρια να λαμβάνονται υπόψη!
    Θεωρώ ότι πρέπει να επαναφερθούν στο Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. αρμοδιότητες που του έχουν αφαιρεθεί, και παρακαλώ να μου επιτρέψετε να αναφέρω ως παράδειγμα τις αποσπάσεις στα Πανεπιστήμια (το νέο πλαίσιο αναφέρει ότι το Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. αποφασίζει για αποσπάσεις σε φορείς για την άσκηση διοικητικού έργου, όχι διδακτικού).
    Κάποτε το ΚΥΣΔΕ εξέταζε τις αιτήσεις για αποσπάσεις σε Πανεπιστήμια.
    Κάποτε, επίσης, τα Πανεπιστήμια εξέταζαν τις αιτήσεις των υποψηφίων (με βάση τους φακέλους με τα βιογραφικά τους σημειώματα, τα επιστημονικά τους προσόντα κ.τ.λ.) και τους κατέτασσαν σε λίστα με σειρά προτεραιότητας. Ακούγεται ότι το υπουργείο ενίοτε παρέλειπε υποψηφίους και αποσπούσε άλλους που είχαν κατώτερη θέση στη λίστα αυτή, και συχνά τα Παν/μια (πρόεδροι τμημάτων, κοσμήτορες κτλ.) διαμαρτύρονταν για τις επιλογές αυτές, συχνά χωρίς αποτέλεσμα.
    Τα τελευταία χρόνια το υπουργείο δεν ζητά πια από τα Πανεπιστήμια να καταρτίζουν τις λίστες αυτές αλλά μόνο να γράφουν ένα ‘ναι’ ή ένα ‘όχι’ δίπλα στο όνομα του κάθε υποψηφίου. Θα υπέθετε, λοιπόν, κανείς ότι οι φάκελοι των υποψηφίων (βιογραφικά σημειώματα κτλ.) θα κατέληγαν στο γραφείο του υπουργού, αφού εκεί λαμβάνονται πλέον οι αποφάσεις για το ποιοι θα αποσπαστούν και ποιοι όχι (αφού το ΚΥΣΔΕ και τα Πανεπιστήμια στην ουσία δεν έχουν πλέον λόγο). Οι φάκελοι, όμως, δεν στέλνονται στο γραφείο του υπουργού αλλά παραμένουν στα Πανεπιστήμια! (τουλάχιστον αυτό συνέβαινε μέχρι πρόπερσι – έκτοτε δεν παρακολουθώ τι συμβαίνει αλλά δεν έχει ανακοινωθεί κάποια αλλαγή). Αναρωτιέται λοιπόν κανείς με ποια κριτήρια γίνονται οι αποσπάσεις αυτές!!

  • 2 Μαΐου 2011, 22:51 | Olga X.

    Θεωρώ ότι το δικαίωμα της απόσπασης πρέπει να το έχουν όλοι οι εκπαιδευτικοί που έχουν παιδιά και αναγκάζονται να υπηρετήσουν μακριά από το σπίτι τους. Η διάσπαση της οικογένειας είναι καταστροφική για αυτήν και επιπλέον τα έξοδα διαβίωσης αυξάνονται υπερβολικά. Ας μην ξεχνάμε ότι δεν μας επιτρέπεται να κάνουμε άλλη εργασία για να συμπληρώσουμε τα εισοδήματά μας.Η επιπλέον μοριοδότηση δεν είναι λύση.Οι αποσπάσεις θα δινονται σε αυτούς με τα περισσότερα μόρια, που μπορεί να τα έχουν από προυπηρεσία, μεταπτυχιακά κ.λ.π. χωρίς να έχουν οικογένεια και συνεπώς η απόσπαση να μην τους είναι τόσο απαραίτητη.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:47 | Ταμ.Τ.

    Να υπολογίζονται και οι μονάδες συνθηκών διαβίωσης.

  • 2 Μαΐου 2011, 22:22 | Βασίλειος Πανουτσακόπουλος

    Στο κείμενο της πρότασης απουσιάζει η κατηγορία αποσπάσεων στους εποπτευόμενους φορείς από το ΥΠΔΒΜΘ. Στο ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ, οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί από την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αποτελούν το 30% του εκπαιδευτικού προσωπικού. Η απόσπαση εκπαιδευτικών στο συγκεκριμένο Τμήμα, πέρα από το μεγάλο αριθμό ατόμων που αφορά, αφορά επίσης την κάλυψη συγκεκριμένων και εξειδικευμένων γνωστικών αντικειμένων. Τα κριτήρια που έχει θέσει το ΤΕΦΑΑ-ΑΠΘ για την επιλογή των αιτούντων για απόσπαση εκπαιδευτικών από την πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση πιθανά να αποτελούν μια ολοκληρωμένη και τεκμηριωμένη κατευθυντήρια πρόταση για τη θέσπιση των κριτηρίων απόσπασης.

  • 2 Μαΐου 2011, 21:47 | Ρίτα

    Για τις αποσπάσεις σε γραφεία άκουσα μία πρόταση από έναν που δεν είναι του κλάδου την οποία θεωρώ σωστή: να αποσπώνται άτομα άνω των 55 ετών (έστω 50) οι οποίοι έχουν προσφέρει χρόνια στην εκπαίδευση και ίσως δεν μπορούν να προσφέρουν όσα οι νεότεροι συνάδελφοί τους. Είναι απαράδεκτο να βλέπεις σε γραφεία νέους ανθρώπους οι οποίοι έχουν προσληφθεί να βρίσκονται μέσα στην τάξη, οι οποίοι λογικά έχουν περισσότερη όρεξη και φρέσκιες ιδέες. ‘Οσο κι αν οι σπουδές και τα διοικητικά προσόντα μετρούν για τη θέση γραφείου πρέπει να προτάσσονται τα έτη υπηρεσίας και τα μόρια.
    Κι επιτέλους, ας εξαλειφθούν οι αποσπάσεις κι ας υπάρχουν σχεδόν μόνο μεταθέσεις γιατί όπως λειτουργεί το σύστημα έχουμε χάσει το λογαριασμό.
    Διδάσκω ως αναπληρώτρια σε Λύκειο αντικαθιστώντας μία συνάδελφο που λείπει σε άδεια εγκυμοσύνης που αντικαθιστά άλλη που λείπει επίσης σε άδεια εγκυμοσύνης που αντικαθιστά μία αποσπασμένη στην Κόρινθο που αντικαθιστά εκείνη που έχει οργανική και είναι αποσπασμένη στο Υπουργείο. ΕΛΕΟΣ!!! Δεν μπορεί έτσι να μπει σε τάξη το σύστημα και να λειτουργήσει σωστά το σχολείο!

  • 2 Μαΐου 2011, 15:58 | Γεωργια

    Είναι απαραίτητη η μοριοδότηση και στις αποσπάσεις.Ενας παραγόντας πολύ σημαντικός που θα έπρεπε να μοριοδοτείται είναι η αποστάση της οργανικής θέσης από τον τόπο μόνιμης διαμονής της οικογένειας του εκπαιδευτικού,ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που υπάρχουν ανήλικα παιδιά.

  • 2 Μαΐου 2011, 15:03 | Κωνσταντίνος Ταμπάκος

    Πλησιάζει το τέλος της διαβούλευσης αυτής και θέλω να προσθέσω κάτι ακόμη.

    1. Να καταργηθούν ΟΛΕΣ οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών οπουδήποτε εκτός από σχολεία. Ειδικά για τα γραφεία εκπαίδευσης μπορεί να δοθεί μια μεταβατική τριετή περίοδος που να γίνονται αλλά με εκθετική μείωση.

    2. Ούτε μία απόσπαση σε περιοχή που δεν έχουν ικανοποιηθεί αιτήματα μεταθέσεων. Αν για κάποιο λόγο (?) εμφανισθούν στην πορεία κάποια κενά στην περιοχή αυτή, να αποσπώνται εφόσον το επιθυμούν οι πρώτοι σε μόρια (με όποιον τρόπο κι αν αποφασιστεί να μετρώνται αυτά) απ’ όσους έκαναν αίτηση για μετάθεση και αν δεν καλυφθούν απ’ αυτούς τότε να δίνονται σε άλλους με κριτήρια μετρήσιμα.
    …..

    Και επειδή υπάρχουν πολλοί που δεν καταλαβαίνουν ή κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν, πρέπει υποχρεωτικά να συμπεριληφθούν στο νομοσχέδιο οι παρακάτω δύο προϋποθέσεις (ειδικά η πρώτη) για να πραγματοποιηθεί η απόσπαση από μία περιοχή σε άλλη:

    1. Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΥΤΗ.
    2. Ο ΑΠΟΣΠΑΣΜΕΝΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΝΤΟΣ 7 ΗΜΕΡΩΝ ΑΠ’ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΝΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ.
    ……

    Επειδή όμως είμαστε άνθρωποι και πάντα θα υπάρχουν λόγοι υγείας (να κρίνεται η ζωή κάποιου), ίσως θα πρέπει να δεχτούμε και μερικές τέτοιες περιπτώσεις ανεξαρτήτως αναγκών εκπαίδευσης που να καλύπτουν υποχρεωτικά διοικητικές θέσεις σε ένα ή περισσότερα σχολεία ή στη διεύθυνση.

    Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να προτείνω στην κυρία υπουργό να ελέγξει έκτακτα ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις μακροχρόνιων αναρρωτικών αδειών με γιατρούς που να μην έχουν σχέση με την αρχική διάγνωση και να είναι διατεθειμένοι να αναφέρουν την αλήθεια. Αν πραγματικά το θέλει και το κάνει θα ξεμπροστιάσει πολλούς καλοπερασάκηδες, τους οποίους και φυσικά θα πρέπει να διώξει απ’ το δημόσιο.

  • Η Εθνική Συνομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρία επισημαίνει ότι στα κριτήρια για τις αποσπάσεις δεν έχει συμπεριληφθεί η επάρκεια της νοηματικής γλώσσας, όπως και η γνώση της γραφής Braille, εφόσον οι αποσπάσεις αφορούν σε σχολικές μονάδες κωφών η τυφλών και ατόμων με προβλήματα όρασης αντίστοιχα. Αντιλαμβάνεστε ότι δεν είναι δυνατόν να αποσπάται εκπαιδευτικός σε σχολείο κωφών βαρήκοων χωρίς να διαθέτει βεβαίωση επάρκειας νοηματικής γλώσσας, όπως ορίζει η κείμενη, και σε σχολείο τυφλών χωρίς να γνωρίζει τη γραφή Braille.

    Ομοίως και για τους ίδιους λόγους θα πρέπει στις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών, όταν αυτές αφορούν σε σχολεία κωφών ή βαρήκοων και σε σχολεία εκπαίδευσης τυφλών ή ατόμων με προβλήματα όρασης να απαιτείται βεβαίωση επάρκειας νοηματικής γλώσσας και πιστοποίηση γραφής Braille αντίστοιχα.

  • 2 Μαΐου 2011, 14:06 | ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΤΑΣΟΣ

    1) Αρμοδιότητα για τις αποσπάσεις έχουν τα ΑΠΥΣΔΕ, δηλ. οποιος θέλει να αποσπαστεί, η αίτησή του πηγαίνει στο ΑΠΥΣΔΕ οπότε δεν μπορεί παρά να αποσπαστεί ΜΕΣΑ στην περιφέρεια της οργανικής. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΩΣΤΟ.
    2)Τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ δέχονται τους αποσπασμένους από άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ και δεν τοποθετούν παρά στα κανονικά σχολεία αφού πλέον δεν έχουν αρμοδιότητα για τα ΣΜΕΑΕ. Για έναν που ανήκει στην Α Πειραιά και θέλει να πάει σε ΕΕΕΕΚ ή ΤΕ πρέπει να ζητήσει απόσπαση από το ΑΠΥΣΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ διαφορετικά δεν μπορεί να πάρει από το ΠΥΣΔΕ τοποθέτηση σε δομές τις ΕΑΑ. Ε Π Ι Τ Ε Λ Ο Υ Σ !!!
    3) Η περίπτωση θ) τόσο στις μεταθέσεις όσο και στις αποσπάσεις πρέπει να διαγραφεί ως απαράδεκτη. Αλήθεια την έχει εισηγηθεί η Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής. Διότι τότε …..
    4)Οι αποσπάσεις πρέπει να γίνονται νωρίς και οι αποσπασμένοι να αναλαμβάνουν 30 Ιουνίου ώστε να μπορούν να βρουν σπίτι κλπ.

    Ευχαριστώ

  • 2 Μαΐου 2011, 11:39 | Γεώργιος Β. Πατέλης

    Στο δ) εδάφιο της παραγράφου 3.2.1 στα κριτήρια για τις αποσπάσεις γίνεται αναφορά για τους συζύγους δικαστικών λειτουργών. θα μππορούσε να περιληφθεί και η περίπτωση σύζυγων δικαστικών υπάλλήλων. Υπάρχουν Δικαστήρια όπως το Συμβούλιο της Επικρατείας όπου πρακτικά δεν μπορούν οι δικαστικοί του υπάλληλοι να μετατεθούν σε άλλη υπηρεσία.

  • 2 Μαΐου 2011, 08:04 | ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΛΕΡΓΗΣ

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΕ ΝΠΔΔ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ (Π.Χ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ, ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ κ. α.).
    ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΣΕ ΝΠΔΔ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ – ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ, ΜΟΝΟ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ Ο ΥΠΟ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ;
    ΖΗΤΑΩ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΩ Π.Χ. ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΧΗΜΕΙΑΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΑΠΟΣΠΑΣΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΧΩ ΔΙΑΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ;!!

  • 2 Μαΐου 2011, 07:53 | Μαρία

    Είμαι μια βιβλιοθηκονόμος που συνεργάζεται στην Υπηρεσία της με αποσπασμένους εκπαιδευτικούς οι οποίοι έρχονται και φεύγουν χωρίς ποτέ να μπορεί να γίνει κάτι από την Υπηρεσία. Θα ήθελα λοιπόν να θέσω κάποια κριτήρια:
    1.Οι εκπαιδευτικοί που αποσπούνται να έχουν καθαρά βοηθητικό ρόλο.
    2.Να παίρνουν τον ίδιο μισθό με τους υπόλοιπους υπαλλήλους της Υπηρεσίας. Π.χ. Γιατί να παίρνουν το επίδομα διδασκαλίας, αφού δε διδάσκουν;
    3.Να μην έχουν δικαίωμα οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί να γίνονται Προϊστάμενοι. Στην Υπηρεσία μου είναι Προϊστάμενος αποσπασμένος και κάθε χρόνο αγωνιούμε για το αν θα είναι και του χρόνου στην Υπηρεσία.
    4.Να αποκλείονται κάποιες ειδικότητες, π.χ. Δάσκαλοι, Νηπιαγωγοί, γυμναστές, αισθητικοί κλπ. από θέσεις που δεν έχουν σχέση με το αντικείμενο τους.
    5.Να έχουν οπωσδήποτε γνώσεις στα διοικητικά, στους Η/Υ και ξένες γλώσσες.
    6.Και επιτέλους να σταματήσουν οι καθηγητές να λαμβάνουν τις θέσεις των βιβλιοθηκονόμων, των αρχειονόμων και των διοικητικών υπαλλήλων. Θέσεις που απαιτούν σπουδές και εξειδικευμένες γνώσεις που δεν έχουν.

  • 2 Μαΐου 2011, 07:40 | ΦΑΤΟΥΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

    Αφού μιλάμε για εκπαιδευτικούς θα πρέπει να πριμοδοτηθεί και η επιστημονική τους δραστηριότητα. Άλλωστε έχει διατυπωθεί από το Υπουργείο η ανάγκη προώθησης της αριστείας. Έτσι, προτείνω να πριμοδοτηθούν με συγκεκριμένο αριθμό μορίων οι δημοσιεύσεις σε έγκυρα επιστημονικά περιοδικά (που περιλαμβάνονται σε διεθνείς αναγνωσισμένες βάσεις δεδομένων με συντελεστή απήχησης) με 2 μόρια ανά δημοσίευση, οι επιστημονικές ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια (1 μόρια/ανακοίνωση) και οι απιστημονικές αναφορές στο έργο τους όπως αυτές είναι καταγεγραμμένες σε αναγνωρισμένες βάσεις δεδομένων.

    Πιστεύω ότι έτσι δίνεται έξτρα κίνητρο στους εκπαιδευτικούς να αναζητήσουν την αριστεία πριμοδοτόντας την σε έναν χωτικό τομέα γι’ αυτούς. Τη μετάθεση και την απόσπασή τους.

  • 2 Μαΐου 2011, 01:18 | ΙΑΝΟΣ

    Το κριτήριο της συνυπηρέτησης,της εντοπιότητας,τα χρόνια προϋπηρεσίας αλλά κυρίως και η συνθετότητα όλων αυτών,η οικονομική δυσπραγία της οικογένειας και του ζευγαριού όταν χωρίζεται είναι πιστεύω οι άξονες που θα πρέπει να ειδωθούν.Οχι βάση της λογικής των αριθμών αλλά της προστασίας του εκπαιδευτικού,από ένα σύστημα που στο όνομα των ανόητων προσλήψεων του περασμένου διαστήματος ,τον παροπλίζει και τον οδηγεί μακριά από το σπίτι και την οικογένεια του.Η υπεραριθμία επιτέλους ας σταματήσει να επικρέμαται ως απειλή και ας αποτελέσει ρυθμιστικό παράγοντα αξιοποίησης των συναδέλφων κοντά στους τόπους κατοικίας τους.Αν γινόταν μιά τέτοια μελέτη και αξιοποιούνταν το υπάρχον δυναμικό η Υπουργός Παιδείας θα κέρδιζε σίγουρα ολόκληρο τον εκπαιδευτικό κλάδο,ανέξοδα .

  • 1 Μαΐου 2011, 22:35 | Κοκκινίδης Νικόλαος

    Η σύζυγος μου είναι ειδικευόμενη γιατρός. Κάνει την ειδικότητα της σε νοσοκομείο της Θεσσαλονίκης, όχι απο επιλογή της αλλα επειδή οφείλει μέρος της ειδικότητας της να το κάνει σε πανεπιστημιακό νοσοκομείο. Εφημερεύει επτά ημέρες το μήνα, αυτό σημαίνει ότι μπαίνει στο νοσοκομείο Δευτέρα πρωί στις 9:00 και βγαίνει Τρίτη στις 16:00 (31 ώρες). Συμπτωματικά θα μπεί αύριο Δευτέρα στις 9:00 και θα βγεί την Τετάρτη στις 16:00 (διπλή εφημερία, 55 ώρες). Αν δεν αποσπαστώ τον επόμενο χρόνο για να είμαι μαζί της θα χρειαζόμαστε τρείς με τέσσερις μπειμπι σιτερ για κάθε μέρα εφημερίας. Επιπλέον είναι και έγκυος και αν το πρώτο μας παιδί, 2,5 ετών μπορώ να το πάρω εγώ, είναι αδύνατον να κάνω το ίδιο με το δύτερο.
    Η περίπτωση της ειδικευόμενης γιατρού λοιπόν μοιάζει πολύ με την περίπτωση της στρατιωτικού που δεν επιλέγει το τόπο εργασίας της και εργάζεται αναγκαστικά σε εξαντλητικά ωράρια (υπηρεσίες-εφημερίες)
    Προτείνω λοιπόν να ισχύσει και στις ειδικευόμενες ιατρούς, ειδικά στις μητέρες βρεφών, ό,τι και στις στρατιωτικούς.

  • 1 Μαΐου 2011, 21:46 | Ντόρα Λεονταρίδου

    Οι διδάκτορες εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι ενεργοί ερευνητές – κάτι που αποδεικνύεται εύκολα από δημοσιεύσεις και εισηγήσεις σε συνέδρια- αν παραμείνουν επι μακρόν σε κάποιο απομακρυσμένο σχολείο της περιφέρειας – για κάποιες ειδικότητες και πέραν των επτά χρόνων- μακριά από πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και βάσεις δεδομένων, είναι αυτονόητο, δεν θα έχουν καμιά δυνατότητα παραγωγής επιστημονικού έργου. Άρα θα αναγκάζονται από τις συνθήκες να καταστούν ανενεργοί– είναι η πιο απαλή έκφραση – επιστημονικά και πνευματικά.

    Στη μοριοδότηση μεταθέσεων και αποσπάσεων προτάσσονται διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. Αλλά ιδίως στο Υπουργείο Παιδείας δεν θα έπρεπε να προτάσσεται η επιστήμη και οι επιστήμονες και να διευκολύνεται το έργο τους; Αφού σ’αυτούς στηρίζεται η εκπαίδευση και όχι σε διάφορες κοινωνικές κατηγορίες που ζητούν συνεχώς διευκολύνσεις – δικαίως ή όχι – συχνά χωρίς να είναι σε θέση να προσφέρουν αντίστοιχα εκπαιδευτικό έργο επιπέδου.

    Οι εκπαιδευτικοί διδάκτορες ερευνητές θα πρέπει να διευκολύνονται να υπηρετούν σε τόπους όπου θα έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες της ειδικότητάς τους.

    Ντόρα Λεονταρίδου,
    Μόνιμη Εκπαιδευτικός Δημόσιας Εκπαίδευσης,
    Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Paris III

  • 1 Μαΐου 2011, 20:57 | T.T.

    Θα ήθελα να κάνω μια επισήμανση αναφορικά με τηυ σειρά αποσπάσεων και διορισμών. Στο τέλος του 5.2 του κειμένου αναφέρεται οτι οι διορισμοί θα προηγούνται των αποσπάσεων. Αυτο θα ειναι εξαιρετικά άδικο για όλους τους παλαιότερους συναδέλφους, ειδικά για όσους περιμένουν μετάθεση ή απάσπαση σε μέρη με υψηλά μόρια μετάθεσης. Θα ήταν καλό, το Υπουργείο να λάβει υπ’ όψιν την μέχρι τώρα διαδικασία και σειρά αποσπάσεων και διορισμού, δηλαδή να προηγούνται οι αποσπάσεις των διορισμών και όχι να έπονται. θα ήταν αδικία απέναντι στην παλαιότητα. Ανανγνωρίζω όμως ότι και η τριετία για τους νεοδιόριστους είναι βαριά γιατί και αυτοί έχουν πίσω τους υποχρεώσεις.

  • 1 Μαΐου 2011, 20:27 | Νικος

    «Αποσπάσεις σε νομικά πρόσωπα δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου,
    που εποπτεύονται από το ΥΠΔΒΜΘ, για άσκηση διοικητικού έργου»

    H συγκεκριμένη παράγραφος δεν λαμβάνει υπόψιν το γεγονός ότι υπάρχουν εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε πανεπιστήμια και συνεπικουρούν μέλη ΔΕΠ στην διδασκαλία μαθημάτων. Συνεπώς δεν παρέχουν διοικητικό έργο το οποίο δεν αναγνωρίζεται και ώς εκπαιδευτική προυπηρεσία

    Με τιμή Νικος Χ.

  • 1 Μαΐου 2011, 19:17 | kaiti

    Παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας ότι εκτός από τους στρατιωτικούς μετατίθενται πολύ συχνά και οι λιμενικοί και οι αστυνομικοί και μάλιστα σε παραμεθόριες- δυσπρόσιτες περιοχές. όταν ένας συνάδελφος εκπαιδευτικός ζητά απόσπαση για συνυπηρέτηση σε παραμεθόριο περιοχή γιατί να μην αποσπάται άμεσα; Γιατί έχει συμβεί στο παρελθόν να αποσπάται συνάδελφος σε άλλο νησί από αυτό που υπηρετούσε ο σύζυγος λιμενικός; Τι νόημα έχει τότε η απόσπαση ; Ο Νόμος 2946/2001 για αυτό περιλαμβάνει και τα σώματα ασφαλείας και είναι απαράδεκτο να τον τροποποιήσετε

  • 1 Μαΐου 2011, 14:58 | ΚΑΤΕΡΙΝΑ Κ.

    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΑ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ.
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ !!!
    ΣΤΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 2,5 ΜΟΡΙΑ ΕΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ 1!!!
    ΕΤΣΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ(ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10-12-13),ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΕΓΑΛΗ ΗΛΙΚΙΑ(40-45)ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΥΣΩΡΕΥΜΕΝΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ ΑΚΟΜΗ ΕΞΙΣΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΑ ΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΙ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΗΣΟΥΝ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗ.
    ΠΧ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 9 ΕΤΗ-ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΙ 1 ΠΑΙΔΙ
    ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΩ 2 ΠΑΙΔΙΑ-12 ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΦΟΥ Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΑΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΝΥΠΗΡΕΤΗΣΗ!!!
    ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΔΙΚΟ!!!

  • 1 Μαΐου 2011, 14:15 | Μαρία

    Ως διαζευγμένη μητέρα που μεγαλώνει αποκλειστικά μόνη της το ανήλικο παιδί της θα ήθελα να δω να ενισχύεται η μονογονεϊκή οικογένεια περισσότερο μέσα από το σύστημα της μοριοδότησης για τις αποσπάσεις( με περισσότερα μόρια). Επιτέλους, πράγματα που είναι κατοχυρωμένα και θεσμοθετημένα στα περισσότερα κράτη, ας εφαρμοστούν και εδώ…Ας μην ξεχνάμε ότι, σε αυτές τις περιπτώσεις, μιλάμε για έναν μόνο μισθό…Ας διευκολύνουμε την καθημερινότητα των ανθρώπων αυτών οι οποίοι, πέρα από τα συνηθισμένα προβλήματα, έχουν να αντιμετωπίσουν ΜΟΝΟΙ τους(σε πάρα πολλές περιπτώσεις δυστυχώς) και την ψυχολογική στήριξη των παιδιών τους.

  • 1 Μαΐου 2011, 13:05 | ΑΘΗΝΑ

    Στους κάτόχους 2 πτυχίων που αντιστοιχούν σε 2 ειδικότητες, δε θα έπρεπε να εξετάζεται η απόσπαση/μετάθεση, με βάση και τις 2 ειδικότητες; Τόσα χρόνια διδάσκουμε καλύπτοντας τρύπες και στις 2 ειδικότητες. Δεν πρέπει να λαμβάνεται και επίσημα υπόψη;