• Σχόλιο του χρήστη 'Μ.Ξ.' | 21 Απριλίου 2011, 20:06

    Αναδρομική + αντικειμενική αξιολόγηση των πραγματικών υπηρεσιακών μεταβολών-που υπηρέτησε ψυχή τε και σώματι και για πόσο- κάθε εκπαιδευτικού και συνεκτίμηση βεβαίως με κοινωνικά κριτήρια αφού προηγηθούν οι ασθενείς κάθε περίπτωσης. Ακόμη και αν δεν θεσμοθετηθεί αναδρομική αναμοριοδότηση και απώλεια μορίων εκπαιδευτικών που δεν έχουν "επισκεφθεί"συγκεκριμένες μοριοφόρες-καθόλου συμπτωματικά-περιοχές μετάθεσης επί σειρά ετών, συχνά χωρίς τους πραγματικά σοβαρούς λόγους.Και -τι παράδοξο- είναι αυτοί -κατά πλειονότητα τα τελευταία χρόνια-που φθάνουν να διδάσκουν στα σχολεία των τόπων τους. Οι υπηρετούντες για χρόνια σε υπηρεσίες έχουν συσσωρεύσει μόρια παραμεθορίων περιοχών έχοντας παράσχει γραφειοκρατικές υπηρεσίες. Είναι τόσο κρίμα οι άλλοι, οι πραγματικοί "Ε"κπαιδευτικοί να μην προσεγγίζουν τον τόπο τους ενώ είναι αυτοί που έχουν αποκομίσει με μεγάλο προσωπικό κόστος-πόσες οικογένειες έχουν διαμελιστεί, πόση βιωμένη μοναξιά και στέρηση- τις πλούσιες εμπειρίες στην εκπαίδευση. Και, ναι, οι αποσπάσεις-αποσπασματικά, προσωρινά, ισότιμα και κατά περίπτωση είναι απαραίτητες για τις τρέχουσες ανάγκες για ό λ ο υ ς όμως τους εκπαιδευτικούς που είτε οικογενειάρχες, είτε γόνοι οικογενειών κάπου ανήκουν, από κάπου ξεριζώθηκαν και δικαιούνται να συντηρούν τον...ιστό τους! Ελπίζω και εύχομαι κάποια μέρα η λογική και το δίκιο να πρυτανεύσουν... Αν μη τι άλλο, η εμπειρία που αποκτά ο μάχιμος εκπαιδευτικός ωχριά μπροστά στην...πολυετή πρωτοκόλληση εγγράφων?