• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΓΓΕΛΑ' | 22 Απριλίου 2011, 01:04

    Για τις αποσπάσεις στα ΑΕΙ τα πράγματα εξακολουθούν να μην είναι ξεκάθαρα.Ή να καταργηθούν ή να διαλευκανθούν. Τη χρονιά που διέτρεξε δεν έγινε απόσπαση σε ΑΕΙ κατόχου μεταπτυχιακού τίτλου συναφέστατου με το αντικείμενο του τμήματος, υποψήφιου διδάκτορα,πολυετούς διδακτικής και εκπαιδευτικής εμπειρίας, με διδακτικό και επιστημονικό-συνεργατικό ρόλο,την απόσπαση του οποίου συνυπέγραφε το σύνολο των καθηγητών του τμήματος και όχι ένας ή ο διευθυντής του τμήματος (χωρίς πρότερη γνωριμία ουδενός) και το έργο αυτό και ανιχνεύσιμο ήταν και ελέγξιμο. Αποσπάσεις έγιναν σε Γενικά Αρχεία, Βιβλιοθήκες, γραφεία βουλευτών παρά τη γενική δυσπραγία και τη ρητορεία για το αντίθετο. Αποτέλεσμα το πισωγύρισμα μετά από μια κοπιώδη πορεία. Το συγκεκριμένο τμήμα ΑΕΙ να οριοθετεί θέσεις και απαιτούμενα προσόντα και αυτά να μοριοδοτούνται στο maximum. Και προς τί αυτή η "μανία" με τα διοικητικά προσόντα και τις επιστήμες της διοίκησης και της αγωγής (σε πληθυντικό αριθμό μάλιστα); Έπαυσε πλέον να αποτελεί προσόν η γνωστική επιστημονική επάρκεια; Και αυτές οι δεξιότητες στις ΤΠΕ έχουν τελικά υπερτιμηθεί. Ένας μεταπτυχιακός τίτλος την εποχή αυτή συνεπάγεται έμπρακτη γνώση των ΤΠΕ και μάλιστα ουσιαστικότερη από αυτή των πιστοποιήσεων.Κινητικότητα των καθηγητών απαιτείται όχι μόνο προς την Α/ΘΜΙΑ αλλά και προς την Γ/ΘΜΙΑ εκπ/ση.