• Σχόλιο του χρήστη 'Ιάσων Πολίτης' | 23 Απριλίου 2011, 19:50

    Σαν σκεπτικό, παρουσιάζει αρκετά ενθαρρυντικά στοιχεία. Βέβαια πάντα υπάρχει η δυνατότητα προτάσεων: Α.Σε όλες τις αποσπάσεις, είτε κατ’ εξαίρεση είτε όχι, να αναφέρεται το σχολείο τοποθέτησης. Β. Η τοποθέτηση στο σχολείο που αναφέρεται να είναι δεσμευτική και να μην επιτρέπονται εκ νέου αποσπάσεις εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ, σε διαφορετικό σχολείο ή Υπηρεσία. Γ. Να μην επιτρέπονται οι μετακινήσεις αποσπασμένων σε σχολεία εκπαιδευτικών, σε Δ/νσεις και Γραφεία εκπαίδευσης. Δ. Να μην επιτρέπονται «άτυπες» μετακινήσεις μονίμων εκπαιδευτικών σε Δ/νσεις, Γραφεία ή άλλες υπηρεσίες, που δημιουργούν νέα (κατ’ εξαίρεση;) λειτουργικά κενά στα σχολεία. Ε. Να μην λαμβάνονται οι υπεραριθμίες ως δικαιολογία για κατ’ εξαίρεση ή κατά προτεραιότητα αποσπάσεις. ΣΤ. Να τεκμηριώνονται οι αποσπάσεις και οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών βάσει των κριτηρίων (εντός ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ) και να υλοποιούνται, μόνο μετά την κοινοποίηση στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ και την πρόβλεψη δυνατότητας ενστάσεων. Και φυσικά, Ζ. να προβλεφθεί η δυνατότητα καταγγελιών και ενστάσεων άμεσα στο Υπουργείο (ηλεκτρονική φόρμα) ώστε να γίνεται δυνατός και ο έλεγχος των αποφάσεων των Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Θα πρέπει να δεχτούμε επί τέλους ότι μόνο με τον απαραίτητο έλεγχο θα μπορέσει να υπάρξει εξορθολογισμός του συστήματος των αποσπάσεων. Και φυσικά κάποτε θα πρέπει να ελεγχθούν και τα Υπηρεσιακά Συμβούλια για το πού και πώς τοποθετούν εκπαιδευτικούς, εάν διατηρούν μονίμως τους ίδιους εκπαιδευτικούς με μειωμένο ή καθόλου ωράριο, εάν παρουσιάζουν ανάγκες ενώ υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό και εάν διατηρούν τη συνήθεια των «εξυπηρετήσεων» εις βάρος όσων δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους. Καλή Ανάσταση