• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΩΜΑΣ ΚΑΚΑΔΙΑΡΗΣ' | 26 Απριλίου 2011, 08:05

    Κύριοι, Το προτεινόμενο πλαίσιο προσπαθεί να αντικειμενικοποιήσει τα κριτήρια μεταθέσεων και αποσπάσεων. Παραμένει όμως μακρυά από την προοπτική αξιοποίησης του ανθρωπίνου δυναμικού. Το υφιστάμενο πλάισιο αλλά και το προτεινόμενο έχει -κατά τη γνώμη μου - δύο σοβαρότατες ελλείψεις. Υφιστάμενος και προτεινόμενος είναι "κανονισμοί" του "Θέλω να φύγω" δηλ. η "συλλογή" μορίων έχει σκοπό -για τους περισσότεροςυ εκπαιδευτικούς- την διαρκή φυγή προς τον επιθυμητό γεωγραφικό στόχο και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη του "θέλω να πάω και να μείνω". Νομίζετε ότι σε ένα Υπουργείο με τέτοια γεωγραφική διασπορά μονάδων ανά την επικράτεια, ένας κανονισμός κινήτρων εγκατάστασης και παραμονής/μόνιμης διαμονής, δεν χρειάζεται; Ο προτεινόμενος κανονισμός στην προσπάθειά του να αντικειμενικοποιήσει τα κριτήρια στελέχωσης καταφεύγει σε κριτήρια "εξωυπηρεσιακά" δηλ. μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πιστοποιητικά κλπ αποκτηθέντα εκτός της Υπηρεσίας.Το πτυχίο των ίδιων φορέων δεν αρκεί για την πρόσληψη- απαιτούνται εξετάσεις. Οι ίδιοι φορείς όμως είναι ικανοί να "προσθέσουν" στα προσόντα του εκπαιδευτικού μέσω των μεταπτυχιακών και των διδακτορικών; Δεν καιροφυλακτεί μια αντίφαση; Και η αξιολόγηση του βιογραφικού του εκπαιδευτικού; Δεν μεγαλώσαμε όλοι "υπηρεσιακά" εντός του Υπουργείου Παιδείας. Έχουμε και άλλη πορεία με ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ σε άλλους φορείς. Αυτούς θα τους αξιοποιήσει το Υπουργείο; Μάλλον είναι μακρυά ακόμη η ώρα να αξιοποιηθεί γνώση και εμπειρία του προσωπικού που δεν εμπίπτει στα "κλισέ". Ευχαριστώ, Θωμάς Κακαδιάρης