• Σχόλιο του χρήστη 'Κυριάκος' | 26 Νοεμβρίου 2009, 22:07

    Να ξεκινήσουν όλα απο την αρχή και απο μηδενική βάση. Ο ρόλος των συνδικαλιστών να είναι περιορισμένος και να μην προτάσσουν το προσωπικό τους συμφέρον αλλά το συλλογικό. Το ίδιο και για τους αιρετούς οι οποίοι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να μοριοδοτούν. Να μπει επιτέλους μια αξιολόγηση σε όλους και για όλα απο κρίνοντες με περισσότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα απο τους κρινόμενους. Να υπάρξει συνδυασμός της φρεσκάδας (νέοι εκπαιδευτικοί) με την εμπειρία (παλαιότεροι). Αναβάθμιση του ρόλου όλων των στελεχών (διευθυντές, πρϊστάμενοι, σχ. σύμβουλοι), με διακριτούς ρόλους με συνεχή επιμόρφωση και αξιολόγησή τους. Να μπει τέλος στα μόρια της συνέντευξης. Προσοχή στα μεταπτυχιακά "μαϊμούδες". Να μπει τέλος στα φροντιστήρια, ξενόγλωσσες και πληροφορική πιστοποίηση μέσα απο των χώρο της εκπαίδευσης. Τα σχολεία και το σύνολο των εγκαταστάσεών τους, μέσα απο ένα ρεαλιστικό σχεδιασμό, να κλείνουν μόνο μια εβδομάδα τα Χριστούγεννα, άλλη μια το Πάσχα και τον Αύγουστο. Το υπόλοιπο διάστημα να φιλοξενούν όσους μαθητές επιθυμούν προαιρετικά για επαναλήψεις ή αθλητισμό, εικαστικά κ.λ.π. Για τις ειδικότητες στην Πρωτοβάθμια να δίνεται η ευκαιρία και σε αυτούς για εξειδίκευση όπως οι δάσκαλοι στη Μαράσλειο (δυο μέτρα και δυο σταθμά στον ίδιο εκπαιδευτικό χώρο;). Επίσης να τους αναγνωρισθεί η προϋπηρεσία τους ως προαγώγιμη στον ιδιωτικό τομέα (π.χ. γυμναστές στα προγράμματα ΜΛΑ της Ε.Ι.Ο., άλλες ειδικότητες απο ιδιωτικά σχολεία, φροντιστήρια). Να γίνονται προϊστάμενοι των Γ.Φ.Α. και γυμναστές απο την Πρωτοβάθμια. Να ιδρυθούν Γ.Φ.Α. και στην Πρωτοβάθμια με οργανόγραμμα.