• Σχόλιο του χρήστη 'Θανάσης Γιάνναρης' | 28 Απριλίου 2011, 18:41

    Θα ήθελα να κάνω ορισμένες επισημάνσεις όσον αφορά τις αποσπάσεις σε φορείς αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας. Αν και νομίζω ότι είναι γενικά στη σωστή κατεύθυνση, παραμένουν σε μεγάλο βαθμό ασαφή και μπερδεμένα. Για παράδειγμα, αν και είναι κατανοητό ότι για μια αποσπάση στην ΚΥ του Υπουργείου θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η ειδίκευση του εκπαιδευτικού σε θέματα διοίκησης κτλ., για μια αντίστοιχη σε ένα ΑΕΙ ή στην Ακαδημία Αθηνών λόγου χάρη, ένα τέτοιο προσόν δεν είναι συναφές. Σε αυτές τις αποσπάσεις ο εκπαιδευτικός καλείται να συνεπικουρήσει το ερευνητικό και διδακτικό έργο των σχετικών ανωτάτων ιδρυμάτων. Οπότε, θα πρέπει να προκρίνεται το κριτήριο της κατοχής μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος σχετικού με το γνωστικό αντικείμενο του τμήματος ή ερευνητικού κέντρο στο οποίο ζητεί να αποσπαστεί. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει κατά την εκτίμησή μου, να διαχωριστούν τα κριτήρια και να συνδεθούν με το φορέα απόσπασης. Επιπλέον, το κριτήριο γ, όπως αναφέρεται εδώ είναι ασαφές και ανοιχτό σε πολλαπλές ερμηνείες. Τι πάει να πει "τεκμηριωμένη γνώση;" Μπορεί να σημαίνει μεταπτυχιακός τίτλος αλλά και ύπαρξη μιας απλής βεβαίωσης μειωμένης αξιοπιστίας. Θεωρώ, λοιπόν, ότι κι εδώ θα πρέπει να συγκεκριμενοποιηθεί το κριτήριο, ώστε να προκύπτει ρητά πως ένα διδακτορικό π.χ. στη φυσική θα προκρίνεται για μια απόσπαση σε ένα ΑΕΙ φυσικής και δεν θα εξομοιώνεται με μια παρακολούθηση ενός απλού σεμιναρίου στη φυσική (που κι αυτό συνιστά τεκμηριωμένη γνώση, είναι όμως σαφώς υποδεέστερο). Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας, Θ.Γ. εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης