• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Χ.' | 29 Απριλίου 2011, 16:14

    Κυρία Υπουργέ, Το αποθαρρυντικότερο γεγονός όλων είναι ότι γίνετε άλλη μία προσπάθεια ώστε να «βελτιωθεί» ένας ήδη, κατά βάση, καταστρατηγημένος νόμος που σαν σκοπός είναι να γίνει «λιγότερο καταστρατηγημένος». Είναι πραγματικότητα ότι πολλές φορές η λύση είναι απλή ΑΛΛΑ επειδή δεν θα μας βολεύει ψάχνουμε και βρίσκουμε βολικές λύσεις. Πιστεύω πως η αξιοκρατικότερη αρχή στην διαδικασία Αποσπάσεων-Μεταθέσεων είναι να καταρτιθεί στο διαδίκτυο ένας Ενιαίος Πίνακας Μορίων όπου για όλους τους εκπαιδευτικούς θα είναι φανερό πόσα μόρια έχουν, πότε τα απέκτησαν, που υπηρετούσαν πραγματικά, που ήταν αποσπασμένοι «βυσματικά» και πόσα μόρια έχουν συνολικά. Με λίγα λόγια ένα προφίλ τους. Έτσι ίσως αρχίσουν να καμφτονται οι ισχυροί «καλωδιακοί μηχανισμοί». Και εάν θέλουμε να πούμε πραγματικά «ΝΕΑ ΚΟΥΛΠΑ» ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσουμε από την παραδοχή των επί ετών λαθών που έχουν γίνει, έτσι θα γίνει φανερό ποίοι ξεκίνησαν από την αφετηρία και ποίοι «τοποθετήθηκαν» στον αγώνα μετά από κάμποσες στροφές στην κούρσα των μορίων. Προσωπικά πιστεύω πως είναι απαράδεκτο: Α) Να δημιουργούνται εκπαιδευτικοί ΔΥΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ με την αλλαγή στην άδεια ανατροφής τέκνου. Δηλαδή όσοι πρόλαβαν, πρόλαβαν. Είναι πολύ σοβαρό για να αντιμετωπίζετε με τέτοια ελαφρότητα. Είναι πολύ πιθανό π.χ. εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν το ίδιο χρονικό διάστημα να διεκδικήσουν την ίδια θέση και αυτός που έχει ΠΡΟΛΑΒΕΙ να κάνει παιδί να την πάρει, και άλλος……!!! Ή θα ισχύσει για όλους ή για κανέναν για όσα τέκνα και αν έχουν κάνει ΔΥΣΤΗΧΩΣ αναδρομικά για να τηρηθεί έτσι μερικώς η ισονομία. Β) Να μπορεί με το πρόσχημα των υπεράριθμων να γίνονται συνεχώς και κατ’ εξαίρεση ή κατά προτεραιότητα αποσπάσεις και να συνεχίζουν να λαμβάνουν μόρια της τοποθέτησης και όχι της απόσπασης τους. Εκεί όπου υπηρετείς λαμβάνεις και τα αντίστοιχα μόρια. Μάλλον τώρα έχετε αρχίσει να αναρωτιέστε γιατί κάποιοι συνάδελφοι έχουν αρχίσει να αποφεύγουν τα «γραφεία Π.Ε, Δ.Ε» ; Οι Μεταθέσεις θα πρέπει να είναι ο ΚΑΝΟΝΑΣ και οι αποσπάσεις η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ. Γ) Να μη διευκρινίζετε η ΙΒ κατηγορία σχολείων. Δ) Να γίνετε η συνυπηρέτηση ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ μεταξύ Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, διότι και οι δύο είναι υπάλληλοι. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.