• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ' | 30 Απριλίου 2011, 23:16

    Όσον αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε Περιφερειακές Διευθύνσεις και Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχω να κάνω τις εξής παρατηρήσεις -πρόταση: Στα κριτήρια της παρ. 3.1 αναφέρεται ότι "...τα αρμόδια υπηρεσιακά συμβούλια λαμβάνουν υπ'όψη κατά σειρά: α. Τις μεταπτυχιακές σπουδές στη δημόσια διοίκηση η στη διοίκηση της εκπαίδευσης. β. Το δεύτερο πτυχίο......... ή σε άλλη επιστήμη." Από την παραπάνω διατύπωση είναι προφανές ότι ενώ δεν αναφέρονται ως κριτήριο (περίπτωση 3.1.α) οι μ ε τ α π τ υ χ ι α κ έ ς σπουδές σε ά λ λ η ε π ι σ τ ή μ η, αναφέρεται ως κριτήριο (περίπτωση 3.1.β)το δεύτερο πτυχίο σε άλλη επιστήμη. Τα ερωτήματα που ανακύπτουν είναι: Πως είναι λογικά δυνατόν να θεωρείται κριτήριο η ύπαρξη δευτέρου πτυχίου σε άλλη επιστήμη, και να μην θεωρούνται καθόλου ως κριτήριο οι μεταπτυχιακές σπουδές σε άλλη επιστήμη (οι οποίες μάλιστα αποτελούν προσόν και τυπικά ανώτερο); Μήπως πρόκειται για ελλιπή διατύπωση της συγκεκριμένης παραγράφου, με καταφανώς άνιση και άδικη αντιμετώπιση εκπαιδευτικών που έχουν περισσότερα τυπικά προσόντα σπουδών, σε σχέση με άλλους που έχουν λιγότερα τυπικά προσόντα σπουδών; Μήπως με την διατύπωση που έχει γίνει θα υπάρξει ερμηνευτικό κενό, που θα δημιουργήσει προβλήματα στην σωστή αξιολόγηση των τυπικών προσόντων των εκπαιδευτικών; Η πρότασή μου λοιπόν αφορά στην επαναδιατύπωση των συγκεκριμένων κριτηρίων, έτσι ώστε να συμπεριληφθούν μεταξύ αυτών, όπως είναι απόλυτα λογικό, και οι μεταπτυχιακές σπουδές εκπαιδευτικών σε άλλη επιστήμη. Ευχαριστώ