• Σχόλιο του χρήστη 'Ντόρα Λεονταρίδου' | 1 Μαΐου 2011, 21:46

    Οι διδάκτορες εκπαιδευτικοί οι οποίοι είναι ενεργοί ερευνητές – κάτι που αποδεικνύεται εύκολα από δημοσιεύσεις και εισηγήσεις σε συνέδρια- αν παραμείνουν επι μακρόν σε κάποιο απομακρυσμένο σχολείο της περιφέρειας – για κάποιες ειδικότητες και πέραν των επτά χρόνων- μακριά από πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες και βάσεις δεδομένων, είναι αυτονόητο, δεν θα έχουν καμιά δυνατότητα παραγωγής επιστημονικού έργου. Άρα θα αναγκάζονται από τις συνθήκες να καταστούν ανενεργοί– είναι η πιο απαλή έκφραση - επιστημονικά και πνευματικά. Στη μοριοδότηση μεταθέσεων και αποσπάσεων προτάσσονται διάφορες κοινωνικές κατηγορίες. Αλλά ιδίως στο Υπουργείο Παιδείας δεν θα έπρεπε να προτάσσεται η επιστήμη και οι επιστήμονες και να διευκολύνεται το έργο τους; Αφού σ’αυτούς στηρίζεται η εκπαίδευση και όχι σε διάφορες κοινωνικές κατηγορίες που ζητούν συνεχώς διευκολύνσεις - δικαίως ή όχι - συχνά χωρίς να είναι σε θέση να προσφέρουν αντίστοιχα εκπαιδευτικό έργο επιπέδου. Οι εκπαιδευτικοί διδάκτορες ερευνητές θα πρέπει να διευκολύνονται να υπηρετούν σε τόπους όπου θα έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση σε πανεπιστημιακές βιβλιοθήκες της ειδικότητάς τους. Ντόρα Λεονταρίδου, Μόνιμη Εκπαιδευτικός Δημόσιας Εκπαίδευσης, Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Paris III