Το άρθρο 19 του ν. 4283/2014 (Α΄189) αντικαθίσταται ως εξής:
«Άρθρο 19
Για την πληρωμή αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, καθώς και Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., μπορεί να γίνει χρήση πόρων του εθνικού ή του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημόσιων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η σχετική δαπάνη μπορεί να βαρύνει τη Συλλογική Απόφαση Έργων (Σ.Α.Ε.) 445/2 με Κωδικό Έργου 2019ΣΕ44520000 του Συγχρηματοδοτούμενου Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του έτους 2020 και τίτλο «Πληρωμή αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, καθώς και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π.) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» έως το ποσό των ογδόντα πέντε εκατομμυρίων πεντακοσίων χιλιάδων (85.500.000) ευρώ και την οικεία συλλογική απόφαση του έτους 2021 έως του ποσού των εξήντα δύο εκατομμυρίων εξακοσίων σαράντα χιλιάδων (62.640.000) ευρώ ή αντίστοιχο έργο Συλλογικής Απόφασης του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.»
Παρατηρείται μείωση του κονδυλίου του ΠΔΕ για την πρόσληψη αναπληρωτών για το 2021 κατά 23 εκ. ευρώ! Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα της πρόσληψης λιγότερων αναπληρωτών το 2021, ανεξάρτητα από τις εκπαιδευτικές ανάγκες! Με ποιό τρόπο το υπουργείο προγραμματίζει να καλύψει τη διαφορά; Μήπως με τη μείωση των εκπαιδευτικών αναγκών σε προσωπικό με την αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα στα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά, όπως ήδη προβλέπεται σε άλλο άρθρο του παρόντος;
Ομάδα Αναπληρωτών Βιολόγων
Blog:https://blogs.sch.gr/anaplirotesbio/
E-mail: anaplirotesbio@gmail.com
Facebook:https://www.facebook.com/groups/anaplirotesbio/:
Πρέπει να γίνουν άμεσα διορισμοι μόνιμου προσωπικού! Δεν γίνεται να στηρίζεται η εκπαίδευση κατά τα 2/3 σε αναπληρωτές και ωρομισθιους!
Θέμα : ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΊΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Παίρνω το θάρρος να καταθέσω εδώ το σχόλιό μου- απορία, καθώς δε διάβασα πουθενά έως τώρα κάποια αναφορά στα υπό διαβούλευση άρθρα, σχετικά με το θέμα των τριτέκνων, πολυτέκνων, και Αμεα , εκπαιδευτικών….
ΉλπΙζα πως η κυβέρνηση, θα έκανε τροποποιήσεις στη νομοθεσία που αφορά εκπαιδευτικούς των συγκεκριμένων κατηγοριών.. Έδειχνε ότι θα στηρίξει τον οικογενειακό θεσμό και τις ευπαθείς ομάδες..!!Καμία πρόοδος όμως !Στην Ελλάδα τα κοινωνικά και οικογενειακά κριτήρια, όσο πάνε και αποδυναμώνονται, σε αντίθεση με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Δε συζητώ σίγουρα για άδικη ( κατά πολλούς ) πριμοδότηση στους πίνακες….αλλά για μια ειδική πρόβλεψη σε κάποιο ποσοστό για τις κατηγορίες αυτές.
ΑΝ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΝ
έως τώρα , ΑΔΙΚΗ η ΠΡΟΤΑΞΗ των εν λόγω κατηγοριών……. άλλο τόσο ΑΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥΣ στους πίνακες, εφόσον επί το πλείστον, όσοι έχουν κάνει πολλά παιδιά…. δεν έχουν κάνει ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ κλπ…../???????????????????!!!!!!!!!!!!!
Τί εννοώ…..
ΑΞΙΟΤΙΜΗ ΚΥΡΊΑ Υπουργέ,
ΠΏΣ εγώ, μια μητέρα 4 ανήλικων παιδιών ( από 1,5 έτους έως 8 ετών), που απέκτησα παιδάκια και όχι μεταπτυχιακά… που διανύω τη δεκαετία των 30… που δουλεύω αναπληρώτρια σε απομακρυσμένα μέρη, μακριά συχνά από την οικογένειά μου, για να αυξήσω λίγο λίγο την προϋπηρεσία μου, χάνοντας στιγμές από την ανατροφή τους, το γέλιο και το κλάμα τους… θα έχω ποτέ τη δυνατότητα να συναγωνιστώ συναδέλφους, μικρότερους μου σε ηλικία που δεν έχουν κάνει παιδάκια αλλά μεταπτυχιακά και σεμινάρια ??? ΓΙΑΤΙ το εκπαιδευτικό σύστημα με αναγκάζει να στερήσω τον ελάχιστο εναπομείναντα χρόνο μου από τα ταξίδια κάθε σαββατοκύριακο, για να δω τα παιδιά μου, για να διαβάσω μετά τα μεσάνυχτα για ένα μεταπτυχιακό? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΧΡΕΏΣΩ ΤΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΕ 5500- 6000 ευρώ για να το αποκτήσω ??ΓΙΑΤΙ ΝΑ »αναγκάζομαι » να δηλώνω απομακρυσμένες περιοχές, για να έχω την πιθανότητα να με καλέσουν ως αναπληρώτρια, αφού δεν έχω πολλή προϋπηρεσία και να φεύγω κάθε φορά μακριά από το σπίτι μου ?? ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ?? Έχω και άλλα 1000 ΓΙΑΤΙ που με ρωτούν κάθε φορά τα καλά μου τα παιδάκια, να σας διατυπώσω.
Θερμή παράκληση να τροποποιηθούν τα νομοσχέδια που πλήττουν τις ειδικές κατηγορίες. Υποφέρουμε.