Άρθρο 9 Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή – Τροποποίηση παρ. 9 και προσθήκη παρ. 9Α στο άρθρο 33 ν. 2725/1999

  1. Στην παρ. 9 του άρθρου 33 του ν. 2725/1999 (Α’ 121), περί της κάρτας υγείας αθλητή, επέρχονται οι ακόλουθες τροποποιήσεις: α) στο δεύτερο εδάφιο η φράση «οι οποίες προσδιορίζονται με εισήγηση του Εθνικού Κέντρου Αθλητικών Ερευνών (Ε.Κ.Α.Ε.)» αντικαθίσταται από τη φράση «σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες, στις οποίες περιλαμβάνονται ιδίως: α) κλινική εξέταση, β) λήψη ατομικού και οικογενειακού ιστορικού και γ) ηλεκτροκαρδιογράφημα», β) το έβδομο εδάφιο αντικαθίσταται, γ) προστίθενται νέα εδάφια όγδοο έως και ενδέκατο, δ) μετά το υφιστάμενο ένατο εδάφιο προστίθεται νέο εδάφιο, ε) στο υφιστάμενο δέκατο εδάφιο οι λέξεις «Από την ψήφιση του παρόντος και μέσα σε διάστημα» αντικαθίστανται από τις λέξεις «Εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος», στ) τα υφιστάμενα δέκατο τρίτο έως δέκατο πέμπτο εδάφια καταργούνται και και η παρ. 9 διαμορφώνεται ως εξής:

 

«9. Η έκδοση δελτίων αθλητικής ιδιότητας και η πιστοποίηση της υγείας των αθλητών είναι υποχρεωτική, και αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή τους σε προπονήσεις και αγώνες.Η πιστοποίηση αυτή δίδεται μόνο κατόπιν συγκεκριμένων ιατρικών εξετάσεων, σύμφωνα με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες, στις οποίες περιλαμβάνονται ιδίως: α) κλινική εξέταση, β) λήψη ατομικού και οικογενειακού ιστορικού και γ) ηλεκτροκαρδιογράφημα και θεσπίζονται με κοινή απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού και του Υπουργού Υγείας.

Η πιστοποίηση ικανότητας προς άθληση καταγράφεται στην κάρτα υγείας, η οποία αποτελεί προσωπικό έγγραφο του αθλητή, βρίσκεται στην κατοχή του και ισχύει για ένα (1) έτος από την θεώρησή της.

Η κάρτα του προηγούμενου εδαφίου εκδίδεται και ανανεώνεται από τις Εθνικές Αθλητικές Ομοσπονδίες.

Οι αθλητές του αγωνιστικού μπριτζ και του ζατρικίου εξαιρούνται από την υποχρέωση πιστοποίησης της υγείας τους και έκδοσης της κάρτας υγείας του τρίτου εδαφίου της παρούσας ως προϋπόθεσης για τη συμμετοχή τους σε προπονήσεις και αγώνες.

Η κάρτα υγείας του αθλητή θεωρείται βάσει της προαναφερθείσας κοινής υπουργικής απόφασης, από ιατρούς μονάδων παροχής υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Περιφερειακών ή Πανεπιστημιακών Νοσοκομείων, υγειονομικών στρατιωτικών μονάδων ή από ιατρούς έχοντες οποιαδήποτε σχέση με το Δημόσιο ή Ν.Π.Δ.Δ., καθώς και ιατρούς του ιδιωτικού τομέα, κατέχοντες την καρδιολογική ειδικότητα.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα θεώρησης της κάρτας υγείας αθλητή και από ιατρούς με ειδικότητα παθολογίας, γενικής ιατρικής, παιδιατρικής και πνευμονολογίας, μετά από επιτυχή παρακολούθηση μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων που διοργανώνει το Εθνικό Κέντρο Αθλητικών Ερευνών (Ε.Κ.Α.Ε.) σε θέματα προαγωνιστικού ελέγχου των αθλητών, με βάση την προαναφερθείσα κοινή υπουργική απόφαση.

Η πιστοποίηση των ιατρών έχει χρονική ισχύ πέντε (5) ετών και επικαιροποιείται μετά από επιτυχή παρακολούθηση των μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων πιστοποίησης του Ε.Κ.Α.Ε.

Για την οργάνωση των μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων, το Ε.Κ.Α.Ε. δύναται να συμβληθεί με εθνικούς και διεθνείς ιατρικούς επιστημονικούς φορείς και επιστημονικές εταιρείες.

Το κόστος παρακολούθησης των μετεκπαιδευτικών σεμιναρίων επιβαρύνει τους συμμετέχοντες σε αυτά ιατρούς και καθορίζεται με την προαναφερθείσα κοινή υπουργική απόφαση.

Οι πιστοποιημένοι ιατροί, αναλόγως των ευρημάτων των υποχρεωτικών εξετάσεων και σύμφωνα με την επιστημονική κρίση τους, δύνανται να παραπέμπουν τον αθλητή για περαιτέρω εξετάσεις και διερεύνηση σε ιατρό με ειδικότητα καρδιολογίας.

Η Κάρτα Υγείας Αθλητή συνιστά αυτοτελές έγγραφο και δεν συνδέεται με το Δελτίο Αθλητικής Ιδιότητας.Προσκομίζεται υποχρεωτικά στη γραμματεία ή στον αρμόδιο διαιτητή αγώνα κάθε είδους αθλητικής εκδήλωσης αγωνιστικού χαρακτήρα, σύμφωνα με τους κανονισμούς διεξαγωγής αγώνων των Εθνικών Αθλητικών Ομοσπονδιών ως βασική προϋπόθεση συμμετοχής στον αγώνα.

Στην Κάρτα Υγείας Αθλητή αναγράφονται: α) η Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία, β) το όνομα, το επώνυμο και το πατρώνυμο του αθλητή, γ) το έτος γέννησης, δ) το άθλημα, ε) φωτογραφία, στ) ο αριθμός δελτίου αθλητικής ιδιότητας, ζ) ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης, η) θεωρημένη βεβαίωση ιατρού για την πιστοποίηση συμμετοχής στο άθλημα (προετοιμασία και αγώνες) και θ) θεωρημένη βεβαίωση ιατρού ότι ο αθλητής έχει υποβληθεί στις ιατρικές εξετάσεις που ορίζονται στην προαναφερθείσα κοινή υπουργική απόφαση.

Εντός ενός (1) έτους από την έναρξη ισχύος του παρόντος, οι Εθνικές Αθλητικές Ομοσπονδίες οφείλουν να τροποποιήσουν τα Δελτία Αθλητικής Ιδιότητας, να μεριμνήσουν για την ενημέρωση των αθλητικών σωματείων της δύναμής τους και την έκδοση των καρτών υγείας των αθλητών τους.

Η τροποποίηση των Δελτίων Αθλητικής Ιδιότητας, καθώς και η έκδοση της κάρτας υγείας των αθλητών γίνεται ατελώς χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση των αθλητικών σωματείων και των αθλητών.

Η ανανέωση των δελτίων αθλητικής ιδιότητας και της κάρτας υγείας των αθλητών γίνεται υποχρεωτικά ετησίως.».

 

  1. Μετά από την παρ. 9 του άρθρου 33 του ν. 2725/1999 προστίθεται παρ. 9Α ως εξής:

 

«9Α. Από την ημερομηνία που ορίζεται στην κοινή υπουργική απόφαση του τελευταίου εδαφίου, η Κάρτα Υγείας Αθλητή εκδίδεται ψηφιακά (Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή) μέσω του συστήματος του Ατομικού Ηλεκτρονικού Φακέλου Υγείας της παρ. 4 του άρθρου 51 του ν. 4238/2014 (Α’ 38) και ισχύει για ένα (1) έτος από την έκδοσή της.

Η Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή έχει αυτοτελή χαρακτήρα και δεν συνδέεται με το Δελτίο Αθλητικής Ιδιότητας, το οποίο απενεργοποιείται από την ημερομηνία του πρώτου εδαφίου.

Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή του αθλητή σε αγώνες, σε περίπτωση έλλειψης ή λήξης της ισχύος της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή.

Η Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή ισχύει για τη συμμετοχή αθλητή σε προπονήσεις και αγώνες οποιουδήποτε αθλήματος για το οποίο έχει πιστοποιηθεί η ικανότητα συμμετοχής.

Μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Kouros» του άρθρου 18 του ν. 5085/2024 (Α΄17) η γραμματεία ή ο αρμόδιος διαιτητής αγώνα κάθε είδους αθλητικής εκδήλωσης αγωνιστικού χαρακτήρα, ελέγχει τις Ψηφιακές Κάρτες Υγείας των αγωνιζόμενων αθλητών, σύμφωνα με τους κανονισμούς διεξαγωγής αγώνων των Εθνικών Αθλητικών Ομοσπονδιών και επιτρέπει τη συμμετοχή στον αγώνα.

Στην Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή καταχωρίζονται ιδίως τα παρακάτω στοιχεία: α) όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο αθλητή, β) έτος γέννησης, γ) το άθλημα ή τα αθλήματα για τα οποία εκδίδεται, δ) αριθμοί δελτίων αθλητικής ιδιότητας, ε) ΑΜΚΑ, στ) αριθμός δελτίου ταυτότητας και φωτογραφία ταυτότητας αν πρόκειται για αθλητή ή αθλήτρια άνω των δώδεκα (12) ετών), ζ) τα στοιχεία του ιατρού ο οποίος πιστοποιεί την ικανότητα συμμετοχής στο άθλημα και η) βεβαίωση ότι ο αθλητής ή η αθλήτρια έχει υποβληθεί στις ιατρικές εξετάσεις που ορίζονται στην κοινή υπουργική απόφαση του δεύτερου εδαφίου της παρ. 9. Όσα από τα στοιχεία της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή είναι ψηφιακά διαθέσιμα αντλούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Με κοινή απόφαση του αρμόδιου για τον αθλητισμό Υπουργού και των Υπουργών Υγείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης ρυθμίζονται το ειδικότερο περιεχόμενο και τα πεδία που περιλαμβάνει η Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή, τα θέματα διαλειτουργικότητας και ασφαλούς διαβίβασης των δεδομένων, προστίθενται ή αφαιρούνται στοιχεία σε αυτά ή από αυτά που αναφέρονται στην παρούσα ως καταχωριστέα, και καθορίζονται τα απαραίτητα δικαιολογητικά, η διαδικασία και οι προϋποθέσεις καταχώρισης στοιχείων, η αρμοδιότητα θεώρησης και ανανέωσης, ο χρόνος της υποχρεωτικής εφαρμογής της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή, ο χρόνος κατάργησης της έγχαρτης κάρτας και η τυχόν απαιτούμενη μεταβατική περίοδος παράλληλης ισχύος και των δύο τύπων κάρτας υγείας αθλητή, η διαδικασία ελέγχου της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος που δεν επιτρέπει τη διενέργεια του ελέγχου μέσω του πληροφοριακού συστήματος «e-Kouros», τα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, καθώς και κάθε τεχνικό ή άλλο αναγκαίο θέμα για την έκδοση της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή.».

  • Άρθρο 33 Δικαιώματα – Υποχρεώσεις αθλητών

    Α. Όλοι οι κανονισμοί της Ομοσπονδίας τροποποιούνται κάθε χρόνο, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και για τον Κανονισμό Εγγραφών Μεταγραφών, διότι έχει διαπιστωθεί ότι κατά την εφαρμογή του, απαιτούνται τροποποιήσεις και δυσχεραίνει το γεγονός ότι μπορεί να τροποποιείται ανά διετία. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι με την απελευθέρωση των αθλητών που συμπληρώνουν τα 19 έτη και έπρεπε να γίνουν διορθώσεις, για τις οποίες αναμένουμε δύο έτη.

    Κατόπιν των ανωτέρω, προτείνουμε την τροποποίηση της παραγράφου 3 του ως άνω άρθρου ως κάτωθι:

    3. Με τους ειδικούς κανονισμούς του άρθρου 27 του παρόντος νόμου καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις εγγραφών και μεταγραφών αθλητών, ο χρόνος διενέργειάς τους, καθώς και η διαδικασία και τα αρμόδια για την έγκρισή τους όργανα. Μεταγραφές επιτρέπεται να γίνονται κατά τη διάρκεια μίας (1) ή δύο (2) μεταγραφικών περιόδων κάθε χρόνο, με εξαίρεση τις μεταγραφές Ελλήνων αθλητών του εξωτερικού για τις οποίες μπορεί να ορίζεται άλλη μεταγραφική περίοδος. Η διάρκεια κάθε μεταγραφικής περιόδου δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει τις εξήντα (60) ημέρες.

    Μεταξύ των όρων και των προϋποθέσεων των μεταγραφών συμπεριλαμβάνονται υποχρεωτικά και οι προϋποθέσεις μεταγραφής λόγω συναίνεσης σωματείου, αποδέσμευσης, αγωνιστικής απραξίας, μετοίκησης του αθλητή για σπουδές ή για επαγγελματικούς λόγους του ίδιου ή των γονέων του, λόγω ελεύθερης μεταγραφής αθλητή κάτω ή πάνω από ορισμένη ηλικία και λόγω διάλυσης σωματείου ή αναστολής δραστηριότητας τμήματός του ή απώλειας της ειδικής αναγνώρισής του. Η συμφωνία μεταγραφής αθλητή από αθλητικό σωματείο σε άλλο με συναίνεση του πρώτου, επιτρέπεται και με οικονομικό αντάλλαγμα, εφόσον, για την παραχώρηση του δελτίου αθλητικής ιδιότητας του αθλητή, εκδοθεί το προσήκον φορολογικό παραστατικό με τον αναλογούντα φόρο προστιθέμενης αξίας ή όποια άλλη φορολογική επιβάρυνση προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και καταχωριστεί στα Βιβλία Εσόδων Εξόδων των δύο αθλητικών σωματείων.

    Β. Κατά την Γενική Συνέλευση των Σωματείων – Μελών της Ε.Ο.ΠΕ. που διεξήχθη την 23η Μαρτίου 2024, συζητήθηκε και προτάθηκε η τροποποίηση της παραγράφου 3Α του άρθρου 33, καθώς η «αποδέσμευση» των αθλητών/αθλητριών από τη θερινή μεταγραφική περίοδο του ημερολογιακού έτους εντός του οποίου συμπληρώνεται το 19ο έτος της ηλικίας τους, επιφέρει μεγάλη αναστάτωση στην διεξαγωγή των αναπτυξιακών διοργανώσεων, που διεξάγονται συνήθως μέχρι την ηλικία των 21 ετών και τα οποία βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται η σύνθεση των Ομάδων και να εντάσσονται και τα Πρωταθλήματα αυτά σε διαδικασίες «συναλλαγών», που δεν συνάδουν με την λόγο διεξαγωγής τους.

    Για τον λόγο αυτό, προτείνεται από την ΓΣ ΕΟΠΕ, η τροποποίηση της παραγράφου 3Α του ως άνω άρθρου ως κάτωθι:

    3Α. Κάθε ανώτατο ηλικιακό όριο, που προβλέπεται από κανονισμό αθλητικής ομοσπονδίας για την έκδοση δελτίου αθλητή είναι ανίσχυρο. Ερασιτέχνης αθλητής ή αθλήτρια μεταγράφεται ελεύθερα από το αθλητικό σωματείο, στη δύναμη του οποίου ανήκει, σε άλλο σωματείο, από τη θερινή μεταγραφική περίοδο του ημερολογιακού έτους εντός του οποίου συμπληρώνεται το δικαίωμα συμμετοχής του στην ανώτερη ηλιακά Αναπτυξιακή Διοργάνωση με ανώτερο όριο δικαιώματος συμμετοχής σε ηλιακό πρωτάθλημα το 21ο έτος. Το δικαίωμα του πρώτου εδαφίου περί ελεύθερης μεταγραφής ασκείται μόνο κατά τη διάρκεια της θερινής μεταγραφικής περιόδου. Ως προς τον υπολογισμό του ύψους της τυχόν καταβλητέας αποζημίωσης κατάρτισης, τις προϋποθέσεις καταβολής της, το σωματείο ή τα σωματεία που δικαιούνται να εισπράξουν τέτοια αποζημίωση και οποιοδήποτε άλλο συναφές ζήτημα εφαρμόζονται οι ρυθμίσεις του κανονισμού μεταγραφών της οικείας ομοσπονδίας. Η παρούσα δεν εφαρμόζεται, αν πρόκειται για ερασιτέχνη αθλητή ή αθλήτρια τμήματος ή ομάδας υποδομής που ανήκει σε Αθλητική Ανώνυμη Εταιρεία (Α.Α.Ε.).»

    Γ. Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 4908/2022, προβλέπεται η δυνατότητα μεταγραφής κάθε αθλητή / αθλήτριας ο οποίος συμπληρώνει το 19ο έτος της ηλικίας του. Θα πρέπει να υπάρξει ειδική μνεία για τις περιπτώσεις επιστροφής ερασιτεχνών από το εξωτερικό.

    Ως εκ τούτου θα πρέπει να τροποποιηθεί η παράγραφος 10 του άρθρου 33 του ν. 2725/1999 ως κάτωθι:

    10. Αθλητής ερασιτεχνικού σωματείου που μεταγράφεται σε ομάδα του εξωτερικού χωρίς τη συναίνεση του σωματείου του, εφόσον επιστρέψει στην Ελλάδα, εντάσσεται αυτοδίκαια στη δύναμη του αθλητικού σωματείου, στο οποίο ανήκε πριν από τη μεταγραφή του, εφόσον κατά τον χρόνο της επιστροφής του/της, δεν έχει συμπληρώσει το 19ο έτος της ηλικίας του/της.»

    Δ. Αθλητής – Διαιτητής

    Με σκοπό την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών Διαιτησίας και της προσέλκυση νέων Διαιτητών στα αθλήματα (ομαδικά και ατομικά) προτείνεται να ενσωματωθεί η πρόβλεψη για Αθλητή-Διαιτητή.

    Ως εκ τούτου θα πρέπει να προστεθεί παράγραφος 11 στο άρθρο 33 του ν. 2725/1999 ως κάτωθι:

    11. Αθλητής ερασιτεχνικού σωματείου επιτρέπεται να εκτελεί χρέη Διαιτητή, Επόπτη, Σημειωτή, σε αγώνες του αθλήματος, στο οποίο είναι ενεργός Αθλητής, εφόσον τηρεί τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
    α. Να είναι εγγεγραμμένος στα μητρώα μελών οικείου συνδέσμου
    β. Να έχει υποβάλει σχετική δήλωση προσφοράς υπηρεσιών όπου θα αναφέρει την ιδιότητα του αθλητή και το σωματείο και κατηγορία ,στο οποίο αγωνίζεται, ως και το κώλυμα συμμετοχής στους αγώνες της ομάδας αυτής.
    γ. Ο διαιτητής αυτός με ευθύνη των επιτροπών διαιτησίας διευθύνει ως Α και Β διαιτητής, επόπτης και Σημειωτής σε αγώνες τοπικών πρωταθλημάτων όλων των κατηγοριών και ως επόπτης και Σημειωτής και σε αγώνες εθνικών πρωταθλημάτων.
    δ. Δεν ορίζεται ποτέ με οποιαδήποτε ιδιότητα, σε αγώνες οποιασδήποτε κατηγορίας, του σωματείου στο οποίο αθλείται ή σε αγώνες της κατηγορίας που το σωματείο ή το τμήμα αυτού, συμμετέχει

  • 7 Ιανουαρίου 2025, 17:33 | ΜΑΡΙΟΣ ΣΠΑΝΑΚΗΣ

    Συμφωνώ και συντάσσομαι με το σχόλιο που ανήρτησε σήμερα η QUBITEQ IKE

  • 7 Ιανουαρίου 2025, 16:58 | QUBITEQ IKE

    Θεωρούμε πως, μέσω της παρούσας νομοθετικής παρέμβασης – μέρος της οποίας είναι και η Ψηφιακή Κάρτα Υγείας Αθλητή – θα πρέπει να αντιμετωπισθούν μια σειρά κρίσιμων ζητημάτων, που αφορούν στην ομαλή σύνθεση ενός ολοκληρωμένου πλαισίου ψηφιακής διακυβέρνησης του αθλητισμού, χωρίς (ψηφιακές) αγκυλώσεις και περιορισμούς,.
    Δεδομένου πως, οι περισσότερες Αθλητικές Ομοσπονδίες έχουν επενδύσει και μάλιστα, συστηματικά, στην ψηφιακή τους αναβάθμιση και έχουν ήδη υιοθετήσει σύγχρονες ψηφιακές λύσεις διαχείρισης μητρώου των αθλητών και στελεχών τους και υποστήριξης των αθλητικών τους δραστηριοτήτων, με στόχο την αντιμετώπιση της γραφειοκρατίας, την ενίσχυση της συστηματικής διαχείρισης πληροφορίας, καθώς και την τροφοδότηση του κεντρικού εθνικού αποθετηρίου του «e-Kouros» θα πρέπει να προβλεφθούν:
    1) Η δυνατότητα πλήρους ταυτοποίησης των αθλητών και στελεχών των Ομοσπονδιών, μέσω διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων που επισήμως κάνουν χρήση οι Αθλητικές Ομοσπονδίες, με την ψηφιακή υπηρεσία ΑΜΚΑ/ΕΜΑΕΣ της ΗΔΙΚΑ ΑΕ, ώστε τα τοπικά πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου Αθλητικών Ομοσπονδιών να μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτή την κρίσιμη πληροφορία, ενισχύοντας την ακεραιότητα των δεδομένων τους και τις υποβολές τους, στο ΜΑΦ
    2) Η δυνατότητα χρήσης από αυτά τα τρίτα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου των Αθλητικών Ομοσπονδιών του μηχανισμού ταυτοποίησης της ΑΑΔΕ (χρήση κωδικών taxisnet) μέσω διαλειτουργικότητας, ώστε να βεβαιώνονται τα στοιχεία των χρηστών της Ομοσπονδίας και των Σωματείων, ενισχύοντας την ασφάλεια πρόσβασης σε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και ειδικού σκοπού
    3) Η δυνατότητα διάθεσης μηχανισμού διαλειτουργικότητας του ΑΗΦΥ όχι μόνο με την πλατφόρμα «e-Kouros», αλλά και με αυτά τα τρίτα πληροφοριακά συστήματα διαχείρισης μητρώου Αθλητών των Αθλητικών Ομοσπονδιών, ώστε να διευκολύνεται η προβλεπόμενη διαδικασία έκδοσης της «Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή», από τις Ομοσπονδίες
    4) Η δυνατότητα ελέγχου της ενεργούς κατάστασης της «Ψηφιακής Κάρτας Υγείας του Αθλητή» όχι μόνο μέσω του «e-Kouros» αλλά και μέσω αυτών των τρίτων πληροφοριακών εφαρμογών διαχείρισης μητρώου των Αθλητικών Ομοσπονδιών, ως ένας εναλλακτικός τρόπος διασφαλισμένης/πιστοποιημένης πρόσβασης διοργανωτών και διαιτητών αθλητικών διοργανώσεων, στην πληροφορία αυτή.
    Η άμεση απόδοση των παραπάνω ψηφιακών διευκολύνσεων μέσω των κατάλληλων μηχανισμών διαλειτουργικότητας, θα ενισχύσει, τα μέγιστα, το έργο των Αθλητικών Ομοσπονδιών, την προστασία των προσωπικών δεδομένων των φυσικών προσώπων, αλλά και το περιεχόμενο του κεντρικό αποθετηρίου της εθνικής εφαρμογής του «e-Kouros» που αποτελεί και κυρίαρχο στοιχείο επίτευξης της ψηφιακής διακυβέρνησης του αθλητισμού στη χώρα μας.
    Θεωρούμε πως η αναφορά στους σχετικούς μηχανισμούς διαλειτουργικής επικοινωνίας θα πρέπει να ενσωματωθεί στο παρόν νομοθετικό περιεχόμενο, με την εξειδίκευση των προτύπων διάθεσης και ανταλλαγής πληροφορίας να αποτελούν περιεχόμενο των προβλεπόμενων Κοινών Υπουργικών Αποφάσεων.

  • 6 Ιανουαρίου 2025, 13:22 | Ιωάννης Κυμιωνής

    Ιωάννης Ελ. Κυμιωνής, Δικηγόρος ΔΣΑ-Τμήμα Δικαστηρίων ΔΥΠΑ, LLM, LLM, ΥΔ Παντείου Πανεπιστημίου, Διαπιστευμένος Διαμσεολαβητής ΥπΔικαιοσύνης, Αθλητικός Διαμεσολαβητής, Αιρετό Τακτικό Μέλος ΔΣ Ελληνικής Ομοσπονδίας Τοξοβολίας [ioanniskymionis@yahoo.gr]

    Η φιλόδοξη εφαρμογή της Ψηφιακής Κάρτας Υγείας Αθλητή δεν προκύπτει ότι έχει τύχει της απαραιτήτως προηγητέας επεξεργασίας της ΑΠΔΠΧ κατά την υπερκείμενη κοινοτική νομοθεσία.

  • 5 Ιανουαρίου 2025, 00:03 | Στέργιος Αναστασιάδης

    Ένας σύλλογος με 30 αθλητές χρειάζεται πάνω από 1500 ευρώ για να κάνει αυτές τις εξετάσεις αφού οι περισσότεροι αθλητές δεν είναι ακόμα ασφαλισμένοι. Θα ήταν καλό να υπάρχει τρόπος οι ιατροί να εκδίδουν για αυτό τον σκοπό συνταγή ώστε να μην χρειάζονται οι γονείς η σύλλογοι να επιβαρύνονται όλο το κόστος. Είμαστε ερασιτέχνες.

  • 4 Ιανουαρίου 2025, 23:02 | ΕΜ

    Μια χαρά, όλα καλά, μας έχετε πεθάνει με τα πρέπει, αλλά καλοπροαίρετα αφού πάτε να κάνετε την μπανανία κράτος, προσέξτε γιατί πέφτετε στη παγίδα που τα κάνετε όλα ψηφιακά αλλά ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΑ! Είναι αδιανόητο σε ένα σύγχρονο κράτος που κάποιος θέλει να αθληθεί, να μας βγάζετε τη ψυχή!!! Θέλετε όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο, έτος γέννησης και μετά πάτε και ζητάτε… ΑΜΚΑ! Μα είναι σοβαρά πράγματα αυτά;! Ένα ΑΜΚΑ χρειάζεται, που έχει ΟΛΑ αυτά που ζητάτε. Και τους ιατρούς (ας μην πιάσουμε τώρα το αν όντως χρειάζονται κάθε χρόνο ή απλά διαιωνίζουμε τις εισπράξεις). Πότε επιτέλους θα καταλάβετε ότι το ψηφιοποιημένο κράτος έχει σκοπό να ΑΠΛΟΠΟΙΗΣΕΙ τις διαδικασίες και όχι απλά να τις ψηφιοποιήσει; Για να είμαι δίκαιος, επειδή έχω ζήσει και σε άλλες μπανανίες, η χώρα μας δεν είναι η μόνη που πάσχει από αυτό. Αλλά έζησα και σε άλλες χώρες που δεν τις πιάνουμε ούτε σε 150 χρόνια, ειδικά αν συνεχίσουμε έτσι. Παρακαλώ πολύ, κάντε το αυτονόητο, απλοποιήστε τις διαδικασίες. Εκμεταλλευτείτε τις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες, με τα ήδη υπάρχοντα στοιχεία, και μην ζητάτε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά και ξανά. Κάντε τη ζωή μας εύκολη, κάντε την καλύτερη. Δεν ζούμε πια στο 1970. Ακούς εκεί «θεωρημένη βεβαίωση»… Πριν 50 χρόνια οκ, αλλά σήμερα αν τα πούμε αυτά έξω θα μας κράζουν. Αφού μπορείτε για το καλύτερο. Παρακαλώ κάντε το. Ευχαριστώ.

  • 4 Ιανουαρίου 2025, 15:32 | ΛΙΝΤΕΡΗΣ ΝΙΚΟΣ

    Η διαδικασία για την ψηφιακή κάρτα υγείας αθλητή θα πρέπει να μην είναι σε καμία περίπτωση χρονοβόρα, γιατί είναι ένα υποχρεωτικό δικαιολογητικό για την έκδοση αθλητικών δελτίων Ομοσπονδιών και εάν είναι χρονοβόρο θα δημιουργήσει προβλήματα στις μεταγραφές αθλητών λόγω των προθεσμιών που έχουν οι Ομοσπονδίες.

  • 26 Δεκεμβρίου 2024, 20:22 | Vasily Psaromatis

    Bravo well done