• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 19:48

    Δεν γνωρίζω αν οι παρακάτω κατηγορίες οχημάτων ανήκουν στην αρμοδιότητα του ΥΠΕΣ, ωστόσο κάποιος θα πρέπει να ασχοληθεί και με αυτά. Ο σοφός λαός λέει ότι "το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι" και νομίζω ότι η τομή πρέπει να γίνει αρχίζοντας από εκεί. Διερωτώμαι κατά ποία λογική οι 300 βουλευτές δικαιούνται αυτοκίνητο? Δεν φτάνουν οι παχυλοί μισθοί τους για τις μετακινήσεις τους με δικά τους αυτοκίνητα ή με όποιο άλλο δημόσιο μέσο επιθυμούν? Δεν είναι κομμάτι του λαού, ο οποίος τους στέλνει στη Βουλή να τον εκπρωσωπήσουν και όχι να απολαμβάνουν προνομίες γαλαζοαίματων? Νομίζω ότι υπό τον έλεγχο της Βουλής θα έπρεπε να υπάρχει ένας μικρός αριθμός αυτοκινήτων για την κάλυψη τρεχουσών αναγκών. Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για τις άλλες κρατικές υπηρεσίες και όχι να ονομαστικοποιούνται τα οχήματα. Θέλω επίσης να επισημάνω ότι στο ΥΕΘΑ υπάρχει ακόμη ένας αρκετά μεγάλος αριθμός λεωφορείων (ρυπογόνων κατά κανόνα, λόγω παλαιότητας) τα οποία λειτουργούν δίκην σχολικών, μεταφέροντας υπαλλήλους και στρατιωτικούς από και προς το Υπουργείο. Μα σε ποια εποχή ζούμε? Το κέρδος από την κατάργηση τους θα είναι πολλαπλό (σε οδηγούς που μπορούν να αποσπαστούν σε άλλες υπηρεσίες, σε μείωση ρύπων στην Αθήνα, σε καύσιμα, σε συντήρηση κλπ)