• Σχόλιο του χρήστη 'Μιχάλης Κοσμόπουλος' | 20 Οκτωβρίου 2009, 22:08

    Θεωρώ ότι τα άρθρα 9 και 10 είναι τα πλέον σημαντικά γιατί η επιτυχία ή όχι της απόφασης θα κριθεί από τον περιορισμό των δρομολογίων και της κατανάλωσης καυσίμων και όχι τόσο από τον περιορισμό των δικαιούμενων προσώπων. Τα ανηρτημένα σχόλια που αναφέρονται στα συστήματα GPS φαίνεται να είναι η πλέον σύγχρονη και αποτελεσματική λύση. Ακόμα και αν δεν μπορούν πρακτικά να υιοθετηθούν άμεσα στην υπουργική απόφαση που θα εκδοθεί, πρέπει να σχεδιαστεί καινα εφαρμοστεί το πολύ σε 6-12 μήνες ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης στόλου αυτοκινήτων. Τα καίρια σχόλια των πολιτών που συμμετέχουν στην παρούσα διαβούλευση, ακόμα και αν θίγουν και τον πυρήνα των διατάξεων του σχεδίου ή ανατρέπουν εξαγγελίες του πρωθυπουργού (φαίνεται να είναι δεδομένο ότι τα αυτοκίνητα με θωράκιση δεν μπορούν να είναι μόνο 1600 κ.εκ.), έχουν ήδη χαρίσει επιτυχία κατά 100% στην πρωτοβουλία αυτή η οποία πρέπει οπωσδήποτε να συνεχιστεί. Η πολιτική καταξίωση της ηλεκτρονικής δημόσιας διαβούλευσης, όμως, ως θεσμού σύγχρονης διακυβέρνησης θα υπάρξει μόνο αν τα σχόλια των πολιτών επηρεάσουν ουσιαστικά το τελικό σχέδιο της απόφασης που θα εκδοθεί. Αν οι πολίτες καταλάβουν ότι η δημόσια διαβούλευση ήταν μόνο ένα πυροτέχνημα, η αξιοπιστία του πολιτικού συστήματος και η ποιότητα της δημοκρατίας θα έχουν δεχτεί ένα ακόμα πλήγμα. Ευχαριστώ, ΜΚ