• Σχόλιο του χρήστη 'Κωνσταντίνος Μαυράκης' | 20 Οκτωβρίου 2009, 22:56

    Η πολύ θετική πρωτοβουλία της διαβούλευσης θα ριζώσει εάν δίνονται απαντήσεις σε σωστές ερωτήσεις και λαμβάνονται σοβαρά υπόψη στην τελική διατύπωση των νόμων. Δεν το αναφέρω επικριτικά αλλά έχοντας την πεποίθηση ότι είναι ένα νέο ξεκίνημα. Πιστεύω ότι η συζήτηση που επικεντρώνεται στον κυβισμό των αυτοκινήτων διαφέρει κατά βάθος από αυτό που υπονοεί το σχέδιο απόφασης του υπουργού. Εάν η σκέψη είναι μόνο περικοπή δαπανών τότε όλα καλά. Εάν η σκέψη της κυβέρνησης είναι η πράσινη ανάπτυξη όπως πιστεύω, τότε το σχέδιο νόμου πρέπει να είναι πιο αποφασιστικό στην επιβολή αυτής της κατεύθυνσης. Γιατί ο αγώνας για την αειφόρο ανάπτυξη, με αφορμή την κλιματική αλλαγή απαιτεί ενέργειες που σπάνε σχέσεις με το παρελθόν. Προτείνω λοιπόν η προμήθεια αυτοκινήτων να μην είναι καμιάς μορφής βενζινοκίνητων. Ούτε υβριδικά. Γιατί σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα των κατηγοριών που αναφέρονται, κινούνται εντός πόλης. Η προμήθεια των αυτοκινήτων να είναι ηλεκτρικά. Καθαρή λύση, τέλος στους ρύπους, μείωση της εξάρτησης από το πετρέλαιο. Παράλληλα το υπουργείο μπορεί να προμηθευτεί και να διαθέτει περιορισμένο αριθμό υβριδικών τα οποία θα καλύπτουν τις πραγματικές ανάγκες των εκτός έδρας μετακινήσεων. Με τον τρόπο αυτό θα ελέγχει την εκτός έδρας κίνηση των άλλων υπηρεσιών, θα προγραμματίζει τις μετακινήσεις και θα αυξάνει την παραγωγικότητα/χρηστικότητα ενός έκαστου οχήματος.