• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Λημναίος' | 21 Οκτωβρίου 2009, 00:53

    Αν θέλουμε να περικόψουμε τις δαπάνες που αφορούν τα κρατικά οχήματα, και δεδομένου πως η προμήθεια των νέων κρατικών οχημάτων θα γίνει με τη μέθοδο του leasing, προτείνω το όριο να αφορά το μηνιαίο μίσθωμα (στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η συντήρηση), τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές ρύπων. Τα κυβικά εκατοστά δεν σημαίνουν τίποτα από μόνα τους. Κάποτε οι κυβερνήσεις πρέπει να το καταλάβουν. Μοντέλα 1.600 κυβικών υπάρχουν πολλά: Από HYUNDAI των 12.00 ευρώ μέχρι BMW και MERCEDES των 30.000+ ευρώ. Θεωρώ επίσης πως η λίστα με τους δικαιούχους κρατικού οχήματος χρειάζεται επανεξέταση. Δεν βρίσκω λόγο, για παράδειγμα, να δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο οι τέως πρόεδροι κυβερνήσεων και οι σύζυγοι αποβιωσάντων Πρωθυπουργών. Ακόμη, θα επιθυμούσα όλες οι δαπάνες να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο, ανά όχημα ξεχωριστά. Χαίρομαι που η νέα κυβέρνηση αποφάσισε να βάλει τάξη στα κρατικά οχήματα και στο κόστος με το οποίο αυτά επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό. Θα ήταν λάθος όμως οι όποιες ενέργειες να γίνουν βιαστικά, χωρίς μελέτη και τη συνδρομή ειδικών από το χώρο του αυτοκινήτου. Κινδυνεύουν να αποδειχτούν αναποτελεσματικές και να χαρακτηριστούν απλώς κινήσεις εντυπωσιασμού. Γιάννης Λημναίος Δημοσιογράφος αυτοκινητικού Τύπου