• Σχόλιο του χρήστη 'Τάσος Αραμπατζής' | 21 Οκτωβρίου 2009, 08:48

    Συμφωνώ απόλυτα με τη νομοθετική ρύθμιση σχετικά με τη χρήση (και όχι κατάχρηση) των κρατικών υπηρεσιακών αυτοκινήτων. Θα ήθελα να κάνω ορισμένες επισημάνσεις: 1. Τα υπηρεσιακά - βουλευτικά αυτοκίνητα δεν θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για κανένα άλλο λόγο πλην των όσων συνάδουν με τις υποχρεώσεις των Βουλευτών. Εάν ο κάθε Βουλευτής θέλει να μεταβεί στην εκλογική του περιφέρεια για ίδιον όφελος, θα πρέπει να χρησιμοποιεί το ιδιωτικό του αυτοκίνητο και εάν θέλει οδηγό για αυτές τις περιπτώσεις, τότε να προσλαμβάνει ιδιώτη και να μην κάνει χρήση του υπαλλήλου, ο οποίος πληρώνεται από το κράτος. Σε τελική ανάλυση, μπορεί να χρησιμοποιήσει και τα ΜΜΜ. 2. Καλό θα ήταν να δούμε και παραδείγματα από ανάλογες περιπτώσεις στο εξωτερικό, π.χ. τη Γερμανία. Στις Ένοπλες Δυνάμεις της Γερμανίας, έχουν δημιουργήσει μία θυγατρική εταιρεία leasing αυτοκινήτων, η οποία και έχει αναλάβει τόσο την προμήθεια νέων αυτοκινήτων όσο και τη συντήρηση αυτών. Με το πέρας διετίας, τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα επιστρέφονται στην εταιρεία, η οποία τα μεταπουλά ως μεταχειρισμένα σε ιδιώτες. Έτσι, και το κόστος συντήρησης είναι μειωμένο αλλά και κέρδος υπάρχει από την πώληση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Φαντάζομαι ότι κάτι παρόμοιο θα ήταν εφικτό να γίνει και στην Ελλάδα και να συμπεριλάβει όλο τον ευρύτερο δημόσιο τομέα (Υπουργεία, Βουλή, ΕΔ, ΔΕΚΟ, κλπ). 3. Τέλος, θα πρέπει να θεσπιστεί και ένας μηχανισμός ελέγχου των μετακινήσεων των υπηρεσιακών αυτοκινήτων, πχ με χρήση GPS ή ταχυγράφων όπως στα φορτηγά και τα λεωφορεία, για να αποφεύγονται καταχρήσεις. Ευχαριστώ πολύ Τάσος Αραμπατζής