• Σχόλιο του χρήστη 'Βένέδικτος Ρούσσος' | 21 Οκτωβρίου 2009, 16:48

    Αξιότιμε Κε Υπουργέ, Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω εν μέρει με τον περιορισμό του ύψους του κυβισμού των κρατικών αυτοκινήτων. Θεωρώ ότι το κύριο μέλημα θα πρέπει να είναι το πραγματικό κόστος (απόκτησης και συντήρησης), της απαξίωσης, της κατανάλωσης καθώς βέβαια και της εκπομπής ρύπων. Επίσης θεωρώ ότι ο Πρόεδρος της Κυβερνήσεως και μόνον πρέπει να εξαιρείται. (Το τι θα πράξει είναι βέβαια δικό του θέμα) Με την ευκαιρία θα ήθελα να θέσω ένα θέμα για θεώρηση. Τα περισσότερα κρατικά αυτοκίνητα κινούνται σε περιορισμένες αποστάσεις. Αυτό σημαίνει ότι τα περισσότερα από αυτά μπορεί να είναι ηλεκτρικά. Υπό τη προϋπόθεση ότι όλα τα κρατικά αυτοκίνητα θα πρέπει να αντικαταστούν σταδιακά, μήπως ήλθε η ώρα να εξετάσουμε την πιθανότητα η ΕΛΒΟ η άλλη σχετική ημικρατική εταιρεία, σε συνεργασία με κάποια από τις διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες να αναπτύξουν επιχειρηματικό σχέδιο παραγωγής μικρών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε να υπάρξει προστιθέμενη αξία στην Ελλάδα.? Πιστεύω ότι το θέμα ανταγωνισμού/Ευρωπαϊκής Ένωσης μπορεί να ξεπεραστεί όπως έγινε με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και την προμήθεια των υποβρυχίων. Αναφέρω το παραπάνω γιατί τα εν λόγω αυτοκίνητα φαίνεται ότι θα είναι πιο απλά κατασκευαστικά η δε χρήση των νέων υλικών ακόμη και για τα αμαξώματα, που όπως φαίνεται αναπτύσσεται, προσφέρει ίσως για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη δυνατότητα να εισέλθει σε ένα χώρο που δεν είχε παρουσία έως τώρα είτε εξαιτίας της απουσίας συγκριτικών πλεονεκτημάτων είτε εξαιτίας άλλων λόγων που φαντάζομαι ότι μπορούν να εξηγήσουν όσοιε επιχείρησαν στο παρελθόν στο εν λόγω αντικείμενο.