• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΠΕΤΡΙΤΣΗΣ' | 13 Ιανουαρίου 2010, 10:34

    1. Τα ΚΕΠ να γίνουν το ΜΟΝΑΔΙΚΟ σημείο φυσικής διεπαφής των πολιτών με το Δημόσιο (Διαφάνεια - Απλούστευση Διαδικασιών - ουσιαστική αποκέντρωση) 2. Τα ΚΕΠ των Νομαρχιών να μεταφερθούν στους Δήμους και όχι στις Περιφέρειες γιά λόγους ομοιογένειας και δικαιωμάτων-υποχρεώσεων των εργαζομένων σ' αυτά 3. Να δημιουργηθούν διευθύνσεις ΚΕΠ στις Περιφέρειες με αρμοδιότητα την εποπτεία της λειτουργίας των ΚΕΠ (ανατροφοδότηση από την εμπειρία των εργαζομένων σε θέματα του Θεσμού, διαρκής εκπαίδευση προσωπικού) 4. Η αναβάθμιση του ρόλου των ΚΕΠ να συνδυαστεί με την αναβάθμιση του ρόλου των υπαλλήλων που ανήκουν στον Κλάδο Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών. Οι Προϊστάμενοι των ΚΕΠ να ανήκουν στον Κλάδο διότι οι σημερινοί "τύποις" Προϊστάμενοι δεν έχουν φυσική παρουσία στα ΚΕΠ ούτε γνώση του αντικειμένου και των απαραίτητων Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Απαιτείται σχετική ρύθμιση στον Κώδικα Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων) 5. Να "αναδειχθεί" ο ρόλος του τηλ αριθμού "παραγγελιών" 1500 του ΚΕΠ ώστε το τελικό έγγραφο να φτάνει στον πολίτη με μία κίνηση (να το παραλαμβάνει, να του αποστέλλεται ή να του παραδίδεται σε συνδυασμό με την "Διοικητική Βοήθεια στο Σπίτι")