• Σχόλιο του χρήστη 'Martin Hank' | 21 Οκτωβρίου 2009, 16:26

    Ειλικρινά θα ήθελα να πιστέψω στην καλής σας διάθεση για δημόσια διαβούλευση. Αναφέρετε τα εξής για αρχή: «Οι υπηρεσίες των οποίων ο Υπουργός Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης καθορίζει τη χρήση, την κυκλοφορία και άλλα σχετικά θέματα των υπηρεσιακών τους αυτοκινήτων, είναι αυτές που περιλαμβάνονται στο δημόσιο Τομέα της παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄), όπως το άρθρο αυτό ισχύει.» α. Δεν παρατίθεται η παράγραφος 1 του άρθρου 51 του Ν.1892/1990 όπως ισχύει. Επομένως εκείνος που θέλει να κάνει μια σοβαρή κριτική θα πρέπει να ψάξει να τη βρει. Που αλλού στο διαδίκτυο φυσικά. Και για να κατανοήσει τη λογική του νόμου οφείλει να τον διαβάσει ολόκληρο μία φορά τουλάχιστον. Ως εκ τούτου αρχίζει την διαδρομή. Β. Νόμος 1892/1990 «Για τον εκσυγχρονισμό και την ανάπτυξη και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ Α' 101/31.7.90) [Οι διατάξεις των άρθρων 1-23 του παρόντος κωδικοποιήθηκαν με το Π.Δ. 456/1995] Συνεχίζει λοιπόν ψάχνοντας, ΝΟΜΟΣ 2601/1998, ΦΕΚ Tεύχος Α, Φύλλο 81 μεταξύ άλλων 4. Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται τα άρθρα 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 και 23β του Ν. 1892/1990, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν μεταγενέστερα, πλην της παρ. 6 του άρθρου 12 αυτού, όπως συμπληρώθηκε μεταγενέστερα, για την εφαρμογή της οποίας διατηρούνται επίσης σε ισχύ τα άρθρα 13 και 14 του ίδιου νόμου. Επίσης διατηρούνται σε ισχύ τα άρθρα 18, 21 έως και 29Α του Ν. 1262/1982, τα οποία μετά την κατάργηση του Ν. 1262/1982 από το Ν. 1892/1990 είχαν παραμείνει σε ισχύ με την παρ. 13 του άρθρου 23 αυτού, καθώς και η παράγραφος 14 του άρθρου 1 του Ν. 2234/1994, η οποία ενσοιματώθηκε στην κωδικοποίηση των αναπτυξιακών κινήτρων ως παράγραφος 8 του άρθρου 23 του Π.Δ. 456/1995. Η προβλεπόμενη στην εν λόγω παράγραφο προθεσμία ολοκλήρωσης των επενδύσεων παρατείνεται αφότου έληξε μέχρι την 31.12.1997. Επίσης από την έναρξη ισχύος του παρόντος καταργείται το Π.Δ. 456/1995 "Περί κωδικοποιήσεως σε ενιαίο κείμενο των κειμένων διατάξεων που αφορούν στην παροχή επενδυτικών κίνητρων" (ΦΕΚ 269 Α/29.12.1995). Οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, 4, 5 και 6 του Ν. 1775/1988. Εταιρείες παροχής επιχειρηματικού κεφαλαίου και άλλες διατάξεις" (ΦΕΚ 101 Α΄/24.5.1988), όπως αυτές τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν μεταγενέστερα, που κωδικοποιήθηκαν με τα άρθρα 23ε έως και 23ί που περιλαμβάνονται στο άρθρο 1 του Π.Δ. 456/1995 συνεχίζουν να ισχύουν. Αρχίζεις και ζαλίζεσαι και λές θα πρέπει πρώτα να φτιάξω τον νόμο για να τον διαβάσω. Πρώτη λοιπόν παρατήρηση οφείλατε αφού επιθυμείτε όντως την δημόσια διαβούλευση όπως επιβλήθηκε στη Βουλή ,γιατί και οι βουλευτές δεν ήξεραν τι ακριβώς ψήφιζαν, να έχετε το κείμενο του νόμου όπως ισχύει στο σύνολό του. Δεν το έχετε. Εν συνεχεία λες: ας ψάξω την παρ. 1 του άρθρου 51 του Ν. 1892/1990 (ΦΕΚ 101/Α΄) όπως ισχύει. Δεν μπορείς να βρεις και πολλά γιατί τα γράμματα της εφημερίδας της κυβέρνησης είναι πολύ μικρά για ανάγνωση δεν είσαι και συνδρομητής να το αντιγράψεις. Τελικά καταφέρνεις να διαβάσεις: Ο δημόσιος τομέας είναι τα πάντα εκτός επιχειρήσεων των ΟΤΑ. Οπότε λες :οι δήμαρχοι εντάξει, τα αυτοκίνητα θα τα έχουν οι εταιρείες, για να δούμε πιο κεί. Μαθαίνεις ότι δημόσιο είναι και οι τράπεζες που ανήκουν στο δημόσιο τομέα. Μά έχει τράπεζες το δημόσιο; Θα κανονίσει ο Υπουργός το αυτοκίνητο του διοικητού της Τράπεζας της Ελλάδος σκέφτεσαι. Μεγάλη πρόοδος. Μετά σε πιάνει σύγκρυο μήπως έχει τροποποιηθεί. ΄Ασε λες θα ψάξω μετά. Στην παράγραφο όμως διαβάζεις. Το άρθρο αυτό δεν θίγει την έκταση εφαρμογής των διατάξεων του άρθρου 44 του Ν.1882/1990 οι οποίες κατισχύουν των γενικών ή ειδικών καταστατικών διατάξεων φορέων του κατά την παρ.6 του άρθρου 1 του ν.1256/82. Πάπαλα καθότι 1982 νόμο το εθνικό τυπογραφείο δεν δίνει. Αγαπητοί μου κύριοι αν δεν θέλετε τη γνώμη μας δια το θεαθήναι δώστε τις διατάξεις ακριβώς, και μετά συζητάμε.Δώστε το σώμα του σχεδίου σας και τις τροποποιούμενες διατάξεις προτού πείτε σχολιάστε. Γιατί αλλιώς δεν θελέτε σχολιασμό κάτι άλλο θέλετε το οποίο δεν είναι ευγενικό να το πώ. Χώρια που δεν πιστεύω ότι ο Υπουργός μπορεί να αλλάξει το αυτοκίνητο του διοικητού της Τραπέζης Ελλάδος ούτε να τον αγγίξει δεν μπορεί.Εδώ κάθεται το ΠΑΣΟΚ και βλέπει έναν διοικητή να αλλάζει εντος εικοσαημέρου τα στοιχεία. Από 6% έλλειμα στο 12,5% και απλώς τον παρατηρεί.Εάν είχατε έναν τέτοιο λογιστή σε εταιρεία σίγουρα θα ήταν καμιάς οφσόρ.