• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος Χαρακοπίδης' | 21 Οκτωβρίου 2009, 19:27

    Χαιρετίζω και ευχαριστώ τους εμπνευστές για τη δυνατότητα που δίνεται στους πολίτες να εκφράζουν τη γνώμη τους για διάφορα θέματα της πολιτικής πρακτικής. Με ιδιαίτερο μάλιστα ενδιαφέρον θα διάβαζα και τις απόψεις επώνυμων πολιτευτών της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης για τα θέματα αυτά, καθώς συμβάλλοντας στο διάλογο αποφεύγουν τις κοκορομαχίες στα ΜΜΕ και δίνουν σε μας τους πολίτες τη δυνατότητα να εκτιμήσουμε τη συγκρότησή τους για θέματα ρεαλιστικής πολιτικής, για να τους εμπιστευόμαστε την ψήφο μας. Για το θέμα των κρατικών αυτοκινήτων: Θα πρέπει εξαρχής να διαχωριστούν τα κρατικά αυτοκίνητα που βρίσκονται στην υπηρεσία των πολιτών (ασθενοφόρα, περιπολικά, πυροσβεστικά οχήματα, μεταφοράς ομάδων Δημόσιων προσώπων, οχημάτων ειδικών αποστολών κ.λ.π.) , που φέρουν έτσι κι αλλιώς διακριτικά και τα αυτοκίνητα εξυπηρέτησης συγκεκριμένων προσώπων του Δημόσιου βίου. Βασική αρχή πρέπει να είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών και η ασφάλεια των μετακινούμενων προσώπων, λόγω της θέσης που κατέχουν και για το χρονικό διάστημα που την κατέχουν. Επομένως δεν δικαιολογείται κρατικό αυτοκίνητο σε κανέναν, που δεν εξυπηρετεί με τη χρήση του τον πολίτη και δεν υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας εξαιτίας της θέσης που κατέχει. Π.χ. τέως αξιωματούχοι οποιασδήποτε βαθμίδας, θρησκευτικοί ηγέτες, σύζυγοι αξιωματούχων, Νομάρχες , Δήμαρχοι, πρόεδροι ΔΕΚΟ και πολλοί άλλοι που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω. Δημόσιοι Αξιωματούχοι, που δεν έχουν ανάγκη φύλαξης δεν δικαιούνται κρατικό αυτοκίνητο. Μπορούν να πηγαίνουν στη δουλειά τους, όπως ο κάθε εργαζόμενος πολίτης. Άλλωστε οι αμοιβές τους είναι τέτοιες που είναι άδικο και κοινωνικά προκλητικό το κόστος μετακίνησής τους να μετακυλίεται στις πλάτες των Ελλήνων πολιτών.