• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Ι.Γ.' | 22 Οκτωβρίου 2009, 01:03

    1. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ είναι φιλικά προς το περιβάλλον με τα σημερινά δεδομένα. Ίσως είναι φιλικά προς το περιβάλλον της Αθήνας, αλλά δεν είναι καθόλου φιλικά προς το περιβάλλον της Πτολεμαΐδας ή της Μεγαλόπολης 2. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ΔΕΝ έχουν κυβισμό, θα έπρεπε να τεθούν όρια kW 3. Η παράθεση με κόμμα: "νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, υβριδικών, ηλεκτρικών, ή άλλων φιλικών προς το περιβάλλον", σημαίνει ότι μπορεί μια υπηρεσία να προμηθευτεί αυτοκίνητο με απλό θερμικό κινητήρα αρκεί να είναι "νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων", χωρίς όμως να καθορίζεται πόσο χαμηλών ρύπων. Ο κυβισμός ενός αυτοκινήτου δεν είναι σε αναλογία ούτε με την κατανάλωση, ούτε με τους παραγόμενους ρύπους. Θα ήταν καλύτερα η κατηγοριοποίηση να γίνεται με αυτές τις παραμέτρους, παρά με τα κυβικά 4. Στην Ελλάδα - πλην Αθήνας και Θεσσαλονίκης, επιτρέπεται η πετρελαιοκίνηση των επιβατικών αυτοκινήτων· θα πρέπει να προβλεφθεί η δυνατότητα προμήθειας τέτοιων οχημάτων με λίγο μεγαλύτερα όρια κυβισμού και όχι μόνο για τζίπ σε ορεινές και δύσβατες περιοχές