• Σχόλιο του χρήστη 'Kostas T' | 22 Οκτωβρίου 2009, 14:14

    1. Καλή αρχή με τη Δημόσια Διαβούλευση και την Ηλεκτρονική Δημοκρατία, έστω και ως πρόθεση. 2. Θετική η προσπάθεια περιορισμού της κρατικής σπατάλης και της προστασίας του περιβάλλοντος. 3. Ας εφαρμοστούν όμως οι αρχές της Καλής Νομοθέτησης (όχι παραπομπές και αναφορές σε άλλα άρθρα, νόμους κλπ. που είναι δύσκολο να εντοπιστούν) 4. Φοβάμαι ότι το εν λόγω σχέδιο νόμου δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις κρατικών αυτοκινήτων, αλλά μόνο "για πρόσωπα που εξυπηρετούνται με αυτοκίνητα της Γ.Γ.Δ.Δ. & Η.Δ. ή με τα αυτοκίνητα των υπηρεσιών τους". Τι γίνεται για παράδειγμα με τα αυτοκίνητα των 300 βουλευτών (προφανώς βαρύνουν τη Βουλή και δεν περιλαμβάνονται σ' αυτό το σχέδιο νόμου), τα οχήματα των διαφόρων ΝΠΔΔ ή ΝΠΙΔ, τα στρατιωτικά οχήματα κλπ. 5. Το κράτος θα πρέπει να βαρύνεται γενικά με έξοδα κίνησης κρατικών λειτουργών. Οι ΟΤΑ α' και β' βαθμού (ξεχωριστά ΝΠΔΔ από το Κράτος), η Εκκλησία της Ελλάδος (ΝΠΔΔ) και τα διάφορα ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ να βαρύνονται τα ίδια από τον προϋπολογισμό τους με τα έξοδα κίνησης των λειτουργών τους, βάσει κοινών κανόνων που θεσπίζει το Κράτος. Φυσικά χήρες και ορφανά (ιδιώτες) δεν βλέπω για ποιό λόγο πρέπει να καλύπτονται. Οι στρατιωτικοί (Διοικητές μονάδων κλπ.) να κινούνται με στρατιωτικά οχήματα (κατάλληλων προδιαγραφών) όπως απαιτεί ο ρόλος τους κι όχι με λιμουζίνες. 6. Όλες οι κρατικές δαπάνες (και τα έξοδα κίνησης) στο διαδίκτυο (αρχή της δημοσιότητας - λογοδοσία). 7. Αποκλειστικά για τα μέλη της Κυβέρνησης (για εκτός έδρας μετακινήσεις), Πρόεδρο Δημοκρατίας και επίσημους προσκεκλημένους της Κυβέρνησης υπάρχουν πολυτελή υβριδικά αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού (άλλης εταιρείας από τις γνωστές 2). Σε όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει να επιλεγεί η μέθοδος leasing ώστε να ελεγχθεί το κόστος.