• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΠ' | 25 Ιανουαρίου 2010, 20:35

    1.Δημιουργία ιστοσελίδας κάθε νέου Δήμου. 2.Όλες οι αποφάσεις των αιρετών οργάνων (Δημάρχου, Δημοτικού Συμβουλίου, Δημαρχιακής Επιτροπής )να αναρτώνται στην ιστοσελίδα . 3.Προκυρήξεις ,διαγωνισμοί έργων προμηθειών υπηρεσιών. 4. Προκυρήξεις - αποτελέσματα προσλήψεις προσωπικού. 5.Αιτήσεις- αποφάσεις Δημάρχου για μεταδημοτεύσεις. 6. Προύπολογισμοί-Απολογισμοί-Ισολογισμοί. 7.Τεχνικό πρόγραμμα Δήμων . 8.Κάθε τρίμηνο τα οικονομικά στοιχεία του Δήμου (έσοδα-έξοδα κ.λ.π.). 9.Πρόσβαση στα διοικητικά έγγραφα του Δήμου (εαν αρνείται ο υπάλληλος η ο Δήμαρχος τότε πειθαρχική δίωξη και απόλυση). 10.Πλήρη ενημέρωση των Δημ.Παρατάξεων(χορήγηση εισηγήσεων θεμάτων Δ.Σ.και Δ.Ε., εισερχόμενη - εξερχόμενη αλληλογραφία πρακτικά Δ.Σ. και Δ.Σ. οικονομικά στοιχεία.