• Σχόλιο του χρήστη 'Καπανάκης Παναγιώτης' | 22 Οκτωβρίου 2009, 21:20

    Καταρχήν συγχαρητήρια για τη διαδικτυακή διαβούλευση. Σχετικά με τα κρατικά οχήματα με στόχευση στον περιορισμό της σπατάλης και τη μείωση των ατμοσφαιρικών ρύπων για τις υπηρεσίες του δημόσιου τομέα να αποσυρθούν από την κυκλοφορία σταδιακά και μέχρι 31-12-2010 και να αντικατασταθούν με νέα, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας χαμηλών ρύπων, υβριδικά, ηλεκτρικά και φιλικά προς το περιβάλλον, φαντάζει μία πάρα πολύ καλή και πρωτόγνωρη πρωτοβουλία. Στο σχετικό άρθρο 5 όμως της υπουργικής απόφασης, έχει περιληφθεί η δυνατότητα προμήθειας αυτών, μόνον με την μέθοδος της χρηματοδοτικής μίσθωσης (financial leasing), που ουσιαστικά είναι μια τυπική χρηματοδότηση, αφήνοντας εκτός πλαισίου, εξειδικευμένες εταιρίες μακροχρόνιας μίσθωσης αυτοκινήτων (οι λεγόμενες κατ’ εξοχήν εταιρείες μακροχρόνιας ενοικίασης αυτοκινήτων), οι οποίες μπορούν να εξασφαλίσουν με την πολυετή εμπειρία τους, μοναδικές υπηρεσίες χρήσης (νοώντας συντήρησης, ασφάλισης, τελών κυκλοφορίας, διαχείρισης κα), με μοναδικά οικονομικά αλλά και λειτουργικά πλεονεκτήματα. Θεωρώ λοιπόν, ότι ο ποιο συμφέρων τρόπος απόκτησης, είναι η μέθοδος της Λειτουργικής Μίσθωσης (μακροχρόνια ενοικίαση). Ευχαριστώ,