• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 24 Νοεμβρίου 2010, 18:53

    Η συγκεκριμένη κάρτα πρέπει να περιέχει δύο κατηγορίες δεδομένων, σε δύο διαφορετικά επίπεδα σήμανσης και κρυπτογράφησης. Στο 1ο επίπεδο είναι επαρκές να υπάρχει μόνο το ονοματεπώνυμο και η αντίστοιχη ψηφιακή φωτογραφία του κατόχου, κάτι ανάλογο με τη σημερινή ταυτότητα. Τα περί παραχάραξής της και υποκλοπής προσωπικών δεδομένων, ακόμα και αν υφίστανται, είναι ανάλογου βαθμού επικινδυνότητας με μια απλή ταυτότητα. Στο 2ο επίπεδο και ταυτόχρονα με αυτά τα πολύ βασικά στοιχεία, πρέπει να υπάρχει ο μοναδικός αριθμός ταυτοποίησης του κατόχου με τη βάση δεδομένων στο Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης. Με αυτό τον τρόπο η συσχέτιση των προσωπικών δεδομένων του χρήστη να μπορεί να γίνεται μόνο μέσω αυτοματοποιημένης διαδικασίας από την εκάστοτε υπηρεσία η οποία θα έχει πρόσβαση σε περιορισμένο αριθμό δεδομένων και όχι στο σύνολό τους. Η αντίστοιχη πρόσβαση θα γίνεται μέσω του προσωπικού κωδικού του εξουσιοδοτημένου υπαλλήλου και του αντίστοιχου κωδικού που θα εισάγει εκείνη τη στιγμή ο χρήστης και κάτοχος της κάρτας. Π.χ. στο Υπουργείο Συγκοινωνιών, υπάλληλός του που θέλει να αποκτήσει πρόσβαση στα στοιχεία των οχημάτων του κατόχου της κάρτας, θα κάνει χρήση του προσωπικού του κωδικού που του δίνει πρόσβαση στο αντίστοιχο τμήμα δεδομένων του χρήστη και που ταυτόχρονα τον αποκλείει από πρόσβαση στα υπόλοιπα στοιχεία. Αυτό για να γίνει θα απαιτείται η ταυτοπροσωπία του χρήστη και η συμμετοχή του στη διαδικασία μέσω της εισαγωγής του προσωπικού του κωδικού. Επομένως η υποκλοπή των προσωπικών δεδομένων καθίσταται αδύνατη, εφόσον βέβαια τηρηθούν οι κανόνες ασφαλείας και διαβάθμισης των στοιχείων αυτών.