• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργία Δέδε' | 26 Νοεμβρίου 2010, 00:39

    Αγαπητέ κύριε Υπουργέ, Πέρα από κάθε ακρότητα που έχω διαβάσει σε σχόλια κάποιων συμπολιτών μου, πρέπει να παραδεχτώ ότι και η ίδια νιώθω αρκετά ανασφαλής να παραλάβω μία κάρτα που θα είναι ουσιαστικά ο καθρέφτης της ζωής μου. Και δεν μιλώ μόνο για τις καταναλωτικές μου συνήθειες ή τα τραπεζικά μου αποθέματα. Αυτά είναι ήδη γνωστά και επεξεργάσιμα, τόσο μέσω της χρήσης πιστωτικών καρτών όσο και από την επεξεργασία των οικονομικών δεδομένων των υποψήφιων δανειοληπτών από τις τράπεζες. Το ουσιαστικό πρόβλημα έγκυται στην συγκέντωση στοιχείων για την υγεία μου, τα φορολογικά μου δεδομένα, την οικογενειακή μου κατάσταση, ενδεχομένως ακόμα και για την ψήφο μου (δεν το έχετε αποκλείσει). Από την άλλη πλευρά, έχουμε τα εξής αρνητικά δείγματα: • τα μισά τουλάχιστον στελέχη των δημοσίων υπηρεσιών δεν γνωρίζουν καν να χειρίζονται ηλεκτρονικό υπολογιστή. • το ΑΜΚΑ, που εκδόθηκε για όλους με σκοπό την γρηγορότερη εξυπηρέτηση του πολίτη, ακόμα και σήμερα το ΙΚΑ τουλάχιστον δεν τον χρησιμοποιεί ως όφειλε, αλλά εξακολουθεί να ζητάει τον αριθμό μητρώου ασφαλισμένου που αναγράφεται στο βιβλιάριο υγείας. • Το ηλεκτρονικό σύστημα που αναπτύχθηκε για τη διόρθωση των λαθών της περαίωσης δεν «έβλεπε» την κεντρική βάση δεδομένων των φορολογουμένων, με αποτέλεσμα τα διάφορα παρατράγουδα, που φαντάζομαι διαβάσατε στα ΜΜΕ • Το τελευταίο διάστημα έχουν έρθει στην επιφάνεια απίστευτα φαινόμενα διαφθοράς και κακοδιαχείρισης δημοσίων υπαλλήλων σε διάφορες υπηρεσίες του δημοσίου, χωρίς να ακούσουμε την παραδειγματική τιμωρία κανενός. Ξέρουμε ότι ό,τι βγήκε στην επιφάνεια είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου και έγινε για να δημιουργήσει θετική εντύπωση και τίποτε άλλο Θα μπορούσα να παραθέσω τουλάχιστον άλλα 6 bullets αλλά ο στόχος μου δεν είναι να αναδείξω τα κακώς κείμενα, αλλά απλώς να θέσω το ερώτημα. Σε ένα τέτοιο χαοτικό καθεστώς δημόσιας διοίκησης πιστεύετε ότι οποιοσδήποτε σκεπτόμενος πολίτης θα παραλάβει την κάρτα που προωθείτε ως λύση; Τα προβλήματα της εξυπηρέτησης του πολίτη μπορούν να λυθούν, εφόσον το επιθυμείτε, μόνο αν κάποια άτομα χρησιμοποιήσουν την κοινή λογική τους, ώστε να καταργήσουν ανούσιες χαρτούρες και υπογραφές. Το σύστημα δεν έχει ανάγκη από κάρτες, αλλά από εξορθολογισμό. Το πρόβλημα του πολίτη δεν είναι να έχει πέντε κωδικούς για τις συναλλαγές του με το δημόσιο, αλλά το ίδιο το δημόσιο. Σας ευχαριστώ Με εκτίμηση, Γεωργία Δέδε